Arkadaşlar Gencecik Kardeşimi Kaybettik? Bir İnsan Durup Dururken Ne Diye Böyle Birşeyi Yapar? Biz Şimdi Ne Yapıcaz?

Arkadaşlar 6 ay önce kız kardeşimi kaybettik. Daha 19 yaşındaydı. Başarılı da bir öğrenciydi. Özel bir üniversitede tam burslu Özel eğitim öğretmenliği okuyordu. Hiçbir sıkıntısı yokken neden böyle birşeyi yaptı? Hala anlam veremiyoruz. Geçtiğimiz eylül ayında halamlar bize misafirliğe gelmişti. Evimizin önüne masa kurduk oturuyoruz. Kardeşim geldi halamlarla merhabalaştı. Neşesi de gayet yerindeydi çünkü sürekli gülüyordu. 15 dk oturdu kuzenimle sohbet etti sonra eve çıktı. Aradan 5 dk geçmeden silah sesi duyduk. Biz ilk başta komşulardan geldi sandık ama babam bakmaya gitti. Ardından telaşla "Telefonum nerede? Çabuk Ambulansı arayın, Çabuk 112'yi arayın" diye geri döndü. Kendini vurmuş deyince perişan olduk. Ambulans ve Polis ekipleri geldi. Polisler müdahale ediyorlar diye bizi eve almadılar. Müdahale ediyorlar deyince bizde hala hayatta diye biraz sakinleştik. Meğer kardeşim gitmiş de bize söyleyememişler. Sonra bir ambulans görevlisi geldi ona sordum durumu ne? Niye hala hastaneye götürmüyorsunuz? diye 'Biz geldiğimizde son nefesini veriyordu' dedi. Sonra da bittik mahvolduk. Allah kimseye böyle bir acıyla yaşatmasın. Tarifsiz bir acı. Ben kendimi geçtim babam, adam 6 ayda yaşlandı annem perişan. Hergün hastanelik oluyor. Ne olacak böyle şimdi? Bir insan niye durup dururken bunu yapar arkadaşlar? Sizce bu acıyla nasıl yaşanır?
Arkadaşlar Gencecik Kardeşimi Kaybettik? Bir İnsan Durup Dururken Ne Diye Böyle Birşeyi Yapar? Biz Şimdi Ne Yapıcaz?
Cevapla