Erkek kardesim bizi cok üzüyor ne yapmaliyiz?

Annem babam ayri gorusmuyoruz. Biz dayim ve ananemle kaliyoruz kiz kardesimle. Erkek kardesim surekli cezaevine girer cikar:( suc isleme ne olur dedikce takmaz. Sorsak bisey yapmiyorum der. Eroin iciyormus bagimlisi olmus. Tedavi olcm deyip surekli gecistiriyodu. Kiz arkadasini getrp surekli odasina cekilip kaliyolar. Evsahibi evden cikin dedi. Ananem dayimda kizdi kardesime evden kovdu kizarkadsyla ikisini ama baktik sokakta parkta yatyolar. Cok uzulduk. Bende yeni evliyim 2 aylik. Evimde aklim hep onlarda:( neyse gel dedik gelmem bidaha o eve dedi. Bizde dedikki siz iknz bekar evi tutun ev bulana kadar kalin dedik. Dayimlarda kendine ev bakiyodu. Bugun eve geldim balkonu actim 16 yaslarinda bir erkek cocuk. Neymis oda kalcakmis uc kisii oldular yani. Evde kizgi kardesim var o ben evde yabanci erkekle kalmam dedi haksiz mi ya? Zaten bsy demedik bile tamam ya biz gdyoruz kalin siz evnzde dedi. Kiz agliyodu. Delircez ya:( surekli gdp yemeklerini yaptim. Erkk kardesimi hep aradim. Bize trip atyo siz olsaniz napardiniz? 16 yasindakine cocuk diyo. Kollari dovme faca hep cocugun. Bize saygili konusyo ama insan tedrgn oluyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Tamamda benim anlatamadigim su eve gelmiyor. Geldiginde illaki basklarinida getiryo. Hadi dedik kiz arkadasini getirsin ama erkek arkadasinida getrp kaldiriyo yatiriyo. Napcaz biz
Erkek kardesim bizi cok üzüyor ne yapmaliyiz?
Cevapla