Kardesimi çok özledim kardeş acısı hiç geçmezmi bizim imtihanımız neden bu kadar agır?

fazla detaya girmicem şu an çok kötüyüm dertleşmek istedim sadece 1997li.19yasındaki erkek kardesimi lenf kanserinden kaybettim 8ay önce. neyse. sürekli aglamaklı geziyoruz. babam cok aglıyor? dayanamıyorum aglamasına? sizce napmalıyım? bizim imtihanımız cok zormuş Allah kardeşimden bu dünyada ayırdı öbür dünyada kavuşturur inşallah?
Kardesimi çok özledim kardeş acısı hiç geçmezmi bizim imtihanımız neden bu kadar agır?
Cevapla