Hiçlik duygusu olgun kişiler cevap yazsın?

Arkadaslar ben cok yalniz biriyim. Yani oyle kuru yalnizlik degil. Ne ilkokulda ne lisede nede universitede arkadasim oldu beni kimse istemiyor bir sure sonra uzaklasiyorlar ve nedensiz. Eziklikde degilde size nasil desem bilmiyorum zaten nedenini bilsem sormam. 2 senedir calisyorum is yerindekilerle bile bir yemege cikmadim onlar gidiyor. Giyimin kusamim yerinde cokta tipsiz biri degilim bakimliyim terbiyesizce bir seyimde olmadi ama anlamiyorum neden ben. Neden yalnizim. Belki salak buyumuste kafaya takiyor diyeceksiniz ama oyle degil kendimi hep mesgul ettim asla gun icersinde dusunmedim ama iste tam o is arkadaslarin gezmeye ciktigini duyup neden beni cagirmadilar diye dusundugun an yikilirsin. Bunu birine daha oncesinde sordum neden sevmiyorsun beni neyim var ne yaptim diye aslinda iyi hos oldugumu ama konumak istemeyisininde nedenini bilmedigini dedi. Ask iliskilerimde bu yuzden bitti ne cevrem var ne yuzume bakan akrabam ben ne yaptimda yalnizim. Cocukken ilkokulda az dalga gecmediler benle az ezmediler lisede ezilmemeyi ogrendim yaptirmadim lakin univerisitede 4 senem cok kotu gecti kimse beni istemedi ortamina cagirmadi. Sonrasinda 2 yillik daha baska bir ilde denedim cevre edinebilmek icin oda olmadi. Bana bir care yoksa bu yalnizlikla cinayet isleme seviyesine gelecegim. O derece kin dolmaya basladim. Psikolog ilac veriyor ama nafile 2 senedir duzenli kullandigim ilaclarida biraktim sikildim artik ise yarmiyor. Ya olgun biri bana cevap versin ya da hic yazmayin. Takma kafaya gecer gider olur kim yalniz degilki cumleleri okumak istemiyorum. Cozum uretin dedigim gibi vahsilesmeme ramak kaldi.
Hiçlik duygusu olgun kişiler cevap yazsın?
Cevapla