Arkadaşlar aklı başında olgun insanlar yorum yaparsa sevinirim, lütfen düşüncelerinizi saygı çerçevesi içinde paylaşın?

3 yıldır sevgiliydik, erkek arkadaşım asker bende memurum, doğu görevinde tanıştık. Ben daha önce evlenip boşandım 1 çocuğum var, kendisi hiç evlenmemiş birisi. Fakat kendisi de boşanmış Bi ailede büyüdüğü için başta bunları sorun etmeyerek ilişkiye başladık, daha çok karı koca gibi Bi ilişkimiz oldu. bu süreçte 1,5 yıl aynı evde yaşadık sonra ben kendi evime geçtim, ilişkimiz boyunca 3 kere ağır ameliyat geçirdi hep ben yanındaydım, , ev temizliğinden tutunda kişisel bakımına, özel hayatına kadar herşeyi ile ilgileniyordum, maddi manevi her anlamda destek oldum ondan maddi anlamda vs hiç Bi beklentim yoktu,. sadece sevgi istemiştim ondan, Kendisininde seneler evvel annesi babası boşanmış, sadece annesi ablası küçük Bi ailesi var. velhasıl kelam 2,5 ay önce başka şehire tayini çıktı, Balıkesir'e gitti, ve bana gitmeden önce dedi ki ben çok düşündüm seni çok seviyorum fakat senin çocuğuna ne kadar babalık abilik yapabilirim bilmiyorum, annemle babam da zamanında boşandığı için bu bende travma olarak kaldı, sadece seninle değil daha önce evlenmemiş biriyle de evlenemem korkuyorum dedi. evlilik ağır bi sorumluluk ve bunun altından kalkamam dedi, o zaman artık görüşmeyelim ben seninle arkadaş kalamam dedim fakat ben seni kaybetmek istemiyorum dedi. şu an hala görüşüyoruz fakat o buradan gideli 2 ay oldu ilk zamanlar konuşuyorduk , sonra aramaları 2 güne bir düşürdü, sonra 3 güne bir bazen aradığımda müsait değilim diyor,. Onu çok seviyorum, ve unutamayacağı şeyler yaşadık, konserler, sinemalar, arkadaş ortamında eğlenmeler, en zor günler, gezmeler tozmalar, hastalık sağlık vs... ama ben ona hep şefkatle yaklaştım, merhametle yaklaştım çıkarsız sevdim ve bunun farkında. hiç unutmam bir gün annemin bile yapmayacağı iyiliği yaptın bana demişti, cinsel olarak vs falan da çok uyumluyduk, onun gittiği balıkesir de ablamda oturuyor, bu hafta ablamın yanına tatile gitceğimi biliyor, müthiş ten uyumu vardı, gittiğinden beri geçenlerde kavga ettik 2 hafta konuşmadık fakat kendisi iki hafta sonra yine beni aradı, ben artık onu aramıyorum, çünkü insan sevdiğini merak etmeden duramaz beni 3 gün boyunca aramadan durabiliyor, şu an ise kendisi beni 3 günde bir muhakkak arıyor. beni aradığında çok özlediğini ve arzuladığını söylüyor, geçekten özlediğini hareketlerinden de anlayabiliyorum. Sizce beni oraya tatile gideceğimi bildiği için mi arıyor? beni unutabilir mi? bana sürekli seneye tayin iste bu tarafa gel diyor. Tecrübelerinize sığınıyorum, erkekler kendilerine çıkarsız yaklaşan ve annesi kadar değer emek veren Bi kadını unutabilir mi? ya da artık uzakta onunla tamamen bitirdiğimde bile neden hala beni arıyor? beni seviyor mu yoksa haketmediğim şekilde beni bıraktı diye vicdan mı yapıyor? ya da arada çok arzu şehvet vardı diye mi unutamıyor?

Güncellemeler
+1 yıl
çok güzel yorumlamışsınız fakat kafamı karıştıran nokta beni ailesiyle de tanıştırdı, oraya ablamın yanına tatile gitcem ve bana dediki sen geldiğinde teyzemlerde burada olcak ablanı da al gel hep birlikte otururuz dedi, bide her aradığında hesap soruyor nerdesin, kimlesin, şurda seni biriyle mi görmüşler vs diye bana zarf atıyor, yani sadece cinsellik olsa neden böyle bi tavır göstersin ki, kafam çok karışık bana sürekli 3 5 ay sonra tayin iste gel bu tarafa diyor,

Arkadaşlar aklı başında olgun insanlar yorum yaparsa sevinirim, lütfen düşüncelerinizi saygı çerçevesi içinde paylaşın?
Cevapla