Çocuğuna hakaret eden bir anne, ablasına hakaret eden bir kardeş. Böyle hayat olur mu?

23 yaşındayım bilgisayar mühendisiyim. Özel bir şirkette çalışıyorum. Kardeşim 20 yaşında. Son 2 aydır işten dolayı çok yoğunum haftasonları da çalışıyorum. Bugün kahvaltıdan sonra sevgilimle konuştum telefonda. ( Annem sevgili olduğumuzu bilmiyor ) Sonra bilgisayar başına oturdum. Evi kardeşim süpürür diye bekledim annem bana bağırıyor gelmiş kahpe sen beni kandıramazsın şimdi başımıza o çocuk mu çıktı kahpe dedi gitti. Kardeşim kalkmış evi süpürüyor bana gelmiş malll aptall malsın sen. Bunlar ne ya bu nasıl aile? Kendimi öldüreceğim en sonunda kurtulsunlar benden bıktım hakaret yemekten. Ayrı eve çıkmama izin yok, sevgili yapmama izin yok, hakaret üstüne hakaret, aşağılama... Ama maaşımı aldığım gün herkes melek.
Çocuğuna hakaret eden bir anne, ablasına hakaret eden bir kardeş. Böyle hayat olur mu?
Cevapla