Ailem ayrımcılık yapıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar, ben kalabalık bir ailenin çocuğuyum. ailedekı ik genç kızdan biri benim. arkdaşlar, sorun dayımın kızıyla. ben 19, o ise 23 yaşında. Ailem bugune kadar hep onu üstün tuttu, ailemiz bir araya geldiğinde hep ona övgüler yağdırdı, ben hep geri planda kaldım. bu yıl lys den 428 aldım ve hukuk okuyacağım, ailemden hiç kimse beni güzelce tebrik etmedi bile, kuru kuru aferin dediler. dayımın kızı ise bu yıl kpss den 40 almış, düşük almasına rağmen kutladılar, yine iyi almışsın dediler. bu çok ağırıma gidiyor arkadaşlar, mesela bir düğün oluyor, makyaj yapıyoruz, süsleniyoruz, ona övgüler yağdırıyorlar, bana ise ''neden ruj sürdün, neden topuklu giydin, yaşına gitmemiş. arkadaşlar ben de genç kızım, elbette ben de iyi hissetmek isterim kendimi. kesinlikle kıskançlık değil inanın, ama zoruma gidiyor gücüme gidiyor, ne yapmalıyım ben?
Ailem ayrımcılık yapıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla