• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Neden çalışan kadın "güçlü" ev hanımı ise "güçsüz" olarak bilinir?

tühyaşansımaküseyim
tühyaşansımaküseyim Takip Et
FenomenYoda Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
910
Yapay Zekaya Sor
Neden çalışan kadın güçlü ev hanımı ise güçsüz olarak bilinir?
Neden çalışan kadın "güçlü" ev hanımı ise "güçsüz" olarak bilinir?
Cevapla
Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • nedaa
    nedaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlük. Ama değer mi dersen bilmiyorum. Ekonomik özgürlüğümü kazanmak için ailemden başka şehirde çalışırken aylardır doğru düzgün göremediğim babamı kaybettim. Ekonomik özgürlüğünü kazanırsan güçlü olursun evet.Çünkü cebine kendi kazandığı parayı koyunca öyle hissediyor insan. Ama mutluluğunu garanti edemem. Ama ekonomik özgürlük her şey değildir.Çünkü para her şey değildir. Bazı bağlar vardır ki paranın lafı okunmaz. Parayı araç değil amaç olarak görenler anlamaz bunu. Farzı misal babam yaşasaydı ben hiç çalışmasam da bana bakardı. Ama babam bunun bakmak tabirini düşünmezdi. Bazı kişiler vardır. Onların yanında güçlü olmak zorunda değilsindir. Güçsüz yanından vurmaz , sarar. Ama o kişiler çok çok nadir kişiler. Bağlar zayıfladığı için güçlü olmak önemli. Yoksa hayatı gerçek manada paylaşan iki insanın birbirlerine her anlamda muhtaç olurken ,çocuk yaparken kadının kendini kötü hissedip çalışmak istemesini anlamazdım.Çünkü duygusal bakıldığında birbirinin nefeslerine ihtiyaç duyan 2 insanın birbirlerine borçlu hissetmeleri romantik değil. Ama ne yazık ki gerçek hayat.Çoğu adam şerefsiz. Babamın bana hissettirdiği duyguyu eşlerine hissettirmekten acizler. O yüzden tüm yük kadınlara kalıyor. Sözde eşitlik ama kadın hem çalışıyor hem ev temizliyor, yemek yapıyor, çamaşır yıkıyor. Hem anne olup 5 kuruşuna tamah edemediği adamın çocuğuna bakıyor. Yine de yaranamıyor. Eskilerden bir söz var."Erkeğin 2 kaşığı varsa birini sen kıracaksın." diye. Bu kadınlar yaranıyor işte. Babamın anneme karşı olduğunun yarı hassasiyetinde bir adama rastgelmemiz dileğiyle. Ilk sıraya sevgiyi ve hayat arkadaşlığını koyabilmek dileğiyle.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Dörtmevsimbaharı
    Dörtmevsimbaharı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışan da kadın, çalışmayı evde hizmetli olanda kadın..
    Siz sanıyormusunuz evde oturuyor ayakları uzatıp keyf yapıyor ev hanımı? Onca iş güç var kim yapacak, birde çocuk, gece oluncada kocaya yemek beğendir, kocayla ilgilen.. kadın evde 24 saat çalışıyor bunu göremeyen acizler var, evde oturuyor olarak algılıyorlar.. koca parası yemekmiş, üç kuruş paraya kimse tamah etmez, kimse kimsenin kavgasını, gürültüsünü, anlayışsız ailesini çekmez.. ev kadını yuvam yıkılmasın ister, çocuklarım var der, güçsüz değil tam aksi güçlü kadındır.. zora raģmen eşini düzeltmek ister, pes edip tekme vurmak yerine sevmek ister..
    Çalışan kadın özgüveni yüksektir, koca olsada olur olmasada olur, çünkü yuvadan haberi yok, çalışıyor vakti dışarda aile sıcaklığını hissedemiyor henüz.. kavgalarda boşanmaya kadar gider konu, çünkü kadın tek olmaya alışık çalışıyorum diye bakar olaya..
    Ev hanımının dayanmaya gücü var, sevmeye hevesi var, sevilmek ister ailem yıkılmasın ister... ama bu insanların gözünde para avcısı olmak demek. Ev hanımı olan eşinizi bırakın boşayın bakalım onsuz nefes alamazsınız? Onsuz ev size mezar gelir.. çünkü herşeyinizi bilen hir kadın yok olmuştur.. paranızla mutlu mutlu yaşayın derim. Kadınlar güçlü dür, herşekilde çalışmasını bilir ve düzen kurar...

    5
    3 Yorumla
    • sunriseisenough
      sunriseisenough
      +1 yıl

      Sizi bir kaç gündür takip ediyorum yorumlarınız hoşuma gidiyor baya bilgi bilgi birikimi var helal olsun faydalanmak isterim 😊

      Yorumla
    • Dörtmevsimbaharı
      Dörtmevsimbaharı
      +1 yıl

      @sunriseisenough teşekkür ederim ama bilgi herkeste olan birşey, ne üzerine birşey sormak istiyorsanız buyurun

      Yorumla
    • sunriseisenough
      sunriseisenough
      +1 yıl

      Teşekkür ederim benim konum uzun burdan zor diyorsanki özelden konuşamam saygı duyarım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çalışan bir annenin çocuğuyum. Annemi görmedim desem yeridir, çocukluğum yapayalnız geçti ve bana getirdiği büyük psikolojik rahatsızlıklar var. Diğer türlü babamla ayrıldığında ayakları üstünde durdu güçlüydü bu konuda da artısı vardı. Bence ikisinin de güçlü olduğu zayıf olduğu kısımlar var. Ama ev hanımları bana göre kesinlikle güçsüz değil.

    0
    0 Yorumla
  • Medusahelen
    Medusahelen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 36%
    +1 yıl

    Durum su çalışan kadın hem kendi ayakları üzerinde durur evine bakar işine bakar çocuğa bakar aileye bakar hepsini bir arada yürütür. Tabiki ev hanımliğıda çok zor ama başka insanlar ile çalışmak kadar zor değil maddi bir gücü ayrıca da hayata bakışı tabiki çok farklı.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

137

Cevap

99

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Aslında her kadın güçlüdür gadası.

    1
    0 Yorumla
  • MustyBordoMavi
    MustyBordoMavi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence ev işleri ortak yapılmalı erkeği kızı ayıbı yok ne o öyle kız ezilecek erkek keyfine bakacak öyle olmaz oda bir annenin evladı ezilmeye hakkı bulaşıkları biri yıkarken digeride ütü yapsın eline mı batar zor mu? hayır değil. Aksine sevgi saygı evlilik hayatı dahada güçlenir ama simdikiler ancakda dizi izlesin çıksın sokağa kavga etsin taksın beline silahı kendini bir b. k zannetsin acayip bir yetişme ve kötü bir aile yetiştirilmesi zihniyet kötülüğü biri selam verse karşı cinsten ya da gülse a benden hoşlandı olur bir yılışıklık bir abazalık eski arkadaşlıklar kardeşlikler gerçek aşklar kalmadı şimdikiler 10dkkalık zevk için ilişki bitirir boşanır evlenir aldatır yazık gerçekten bu insanlara herkeste aynı değil kendini bilen bilir ama çoğunluk öyledir 😐yaşadığımız zaman çok igrençleşti tacizler sapıklıklar tecavüzler yani ne kadar kötü karakterli insanlar var bari gelecek nesilimizi iyi saygın dürüst karakterli yetiştirip geleceğe ne kadar fayda sağlayabilirsek o kadar bu kötü insanları azaltmaya yok etmeye çalışabiliriz

    1
    0 Yorumla
  • BoğaçToprak
    BoğaçToprak Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ev hanımının dilediği zaman

    • Arkadaşlarıyla gıybet ve dedikodu yapmaya
    • Günün yarısı Gündüz Kuşağı dedikodu programlarını seyretmeye
    • Çalışan kadına nazaran daha uzun süre yatmaya ve dinlenmeye vakti vardır.


    Kaldı ki; kendi kişisel harcamaları için sürekli kocasının parasına ihtiyacının olması da bir GÜÇSÜZLÜK 'tür.


    Ama çalışan kadın böyle mi?


    • Her gün gıybet, dedikodu programlarını seyredecek, dilediği kadar uyuyacak vakti yok.
    • Bahane uydurma şansı yok.
    • Tüm kişisel harcamalarını kendi karşılar.
    • Çocuk da yapıyor Kariyer de...
    • Ayağı öpülesi kadındır! 😘
    6
    0 Yorumla
  • Merve281907
    Merve281907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 84%
    +1 yıl

    kadın her zaman güçlüdür ayrim olmaz Peygamber efendimiz zamanında bile kız çocuklarını diri diri gomerlerdi o zamandan başlamış kadınlara karşı bir ön yargı çok üzücü bir durum ama kadın olmak hem zorr hemde gurur verici bir durum yuvayı dişi kuş yapar boşuna dememişler her türlü sıkıntıyı zorluğu çeken kadındır evi çekip çeviren 9 ay karnında evladını taşıyan her türlü ağrıyı çeken yuvası yıkılmasın diye zorluklara boyun egen yeri geldimi haklı olsa bile sırf huzursuzluk çıkmasın diye sessiz kalan yine kadındır tacize uğrayıp ailem duyarsa rezil olurum diye susan yine kadındır cennet annelerin ayakları altındadır lafı basit bir şeye söylenmez cennet diyoruz ne kadar zor bir yer O yüzden kadın olmak güçlü olmayı gerektirir😇😇

    4
    0 Yorumla
  • BALAT34
    BALAT34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ekonomik özgürlüğü olan kadınlar memnun olmadıkları ya da kötü davranışlara maruz kaldığı bir evlilikten çok daha kolay kurtulabiliyor çünkü. Çalışmayan ve eşinin kazandığı parayla geçimini sağlayan kadınlar , duruma ''ben ne yapacağım? baba evine dönebilir miyim? '' düşünceleri içinde çaresiz hissediyorlar. Sonuç olarak güçlü / güçsüz kadın diye bir durum yok. İmkanı olan ve olmayan kadın var. Ee tabi zamanında yapılan doğru ya da yanlış seçimlerin bir sonucu bu.

    8
    0 Yorumla
  • Realgar
    Realgar Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Ev hanımı, bedavaya, köle gibi karın tokluğuna hizmetçilik, çocuk bakıcılığı, seks köleliği, aşçılık gibi şeyleri yapmayı kabukl etmiştir, etmek zorunda kalmıştır.
    Tabii ki güçsüzdür.

    Kadın, kendi ayakları üzerinde durabilmelidir ekonomik olarak.

    Siz bakmayın erkeklerin "ev hanımı daha güçlüdür" demelerine, işlerine geliyor da o yüzden. Çorabını yıkmayı askerde bile öğrenememiş adamlardan bahsediyoruz.

    13
    2 Yorumla
    • batlefield
      batlefield
      +1 yıl

      Muhafızlık Başçavuşu konuştu. :D Aynen bendende +1

      Yorumla
    • KorAteşiKızılı
      KorAteşiKızılı
      +1 yıl

      Bu yorum alkışlanır👏👏👏

      Yorumla
  • AnonimBirKedi
    AnonimBirKedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu algının bir çok sebebi var, yorumlarda arkadaşlar bahsetmiş zaten.
    Ekonomik özgürlük, maddiyatın güç olarak görülmesi vs..
    Bunlara ek olarak bende şunu söyleyebilirim; ataerkil aile yapısı olan ülkemizde kadınlar ev işleri ve kocalarına bakmala sorumlu gibi bir algıya sahip kişiler çoğunlukta. Erkek evin direğidir gibi görüşlerle aslında kadınları ikinci plana atmaya çalışan bu gerici zihniyetten dolayı ev hanımlarını güçsüz olarak görenler de aynı kişiler aslında.
    Oysa Cengizhan ne güzel bir söz söylemiştir;
    "Ben sizin Han'ınızım bu da benim Han'ım."

    2
    0 Yorumla
  • birazkülbirazduman
    birazkülbirazduman Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kendimi bildim bileli çalışıyorum ben. Bekarken de öyleydi, evlendim öyle, ayrıldım yine çalışmaya devam. Sağlık sorunlarından ötürü çalışmadığım zamanlarda oldu, ekonomik kriz sebebiyle işsiz kaldığımda.

    Hep şunu fark ettim ki çalışırken kapıcı bile başka türlü günaydın diyor. İş yerine giderken ikinci defa aynı taksiye denk gelmişsem ilkinde abla diyen şöför daha sonrakilerde hanımefendi diyor. Gördü çünkü çalıştığım yeri, bağlarsa bu hanımefendi her sabah onu bekliyor olacak.

    Para herşeydir arkadaşlar.. Saygı da buna dahil. Sağlık da buna dahil.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bi is garantin olursa daha iyi oluyor farzet evli degilsin mesela ben Şu an annemlerle yasiyorum. Calismiyorm. Alscagim herseyin hesabini veriyorum. Bi markete gidiorum hemen ne kdr harcadin ne aldin sorulari soruluyor. Bi kiyafet almak istiyorum alamiyorum veya birine yardim etmek istiyorum maddi gucum yok yapamiyorum. Evin icinde itibarin olmuyor sayginlik yok. Sana istediklerini soyleyebileceklerini dusunuolar. Mesela canm skkn temizlik yapasim yok hemen mirin kirin edilir tembel damgasi vurulur halbuki koca evi ben temizliyorum zaten ben olmadan annem hicbise yapamaz bunu herkes soyler. Aci ama gercek bunlar. Calistigin zaman insanlar sana daha dikkatli davraniyor annen baban bile olsa bu boyle

    2
    0 Yorumla
  • RehaSrdr
    RehaSrdr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bence böyle bir kaide yok. Her çalışan kadın kendi ayakları üstünde durabiliyor diyemeyeceğimiz gibi her ev hanımı da kocasına muhtaç diyemeyiz. Yeri gelir ev hanımı biriktirir çekip çevirir, çocukların okul masraflarını tırnağından arttırıp karşılar. Sadece ekonomik konularda değil ki, yeri gelir bir ev kadını öyle bi karakter ortaya koyar, öyle bi duruş sergiler ve öyle bi evlat yetiştirir ki, o evlat Hasan Tahsin gibi, Ömer Halis Demir gibi inandıkları uğruna canını hiçe sayar. Şimdi böyle bir evlat yetiştiren ev kadını güçsüz müdür?

    4
    0 Yorumla
  • eskikafalıadam
    eskikafalıadam Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    güç kadının içindeki yürektedir.. sabah erkenden kalk sıkış tepiş dolmuşa otobüse metroya bin işe git ciğeri beş para etmez insanların ağız kokusunu çek sonra hayatındaki bir numaralı insana ben güçlüyüm pozu çek! bunun neresi dogru? çocuğunun ilk adımını göreme ilk anne deyişini duyama ağşladığında yanında olama sonra ben güçlüyüm de! bumu güç!

    3
    0 Yorumla
  • Kastamonulu974
    Kastamonulu974 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51 , eic 99%
    +1 yıl

    Çalışan kadın para kazandığı, kendi ayakları üzerine durduğu, öz güveni yüksek olduğu için güçlü, ev hanımı ise kocasının eline baktığı, kendi ayakları üzerine durmakta zorlandığı, iş hayatına atılamadığı, atılmak istemediği için insanların bilinçaltında daha güçsüz olarak algılanıyor.

    3
    0 Yorumla
  • cinnia
    cinnia Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın olmaktan da öte ekonomik özgürlüğün ve gücün yoksa kapitalist düzende sen bir hiçsin. Başkalarına muhtaçsın ve birnevi kölesin. İstediğini istediğin zaman yapamazsın, alamazsın. Başkalarının sana yardım etmesini beklemek zorundasın. Bu yüzden okumayıp ev hanımı olanları anlamakta çok zorlanıyorum bi insan neden köle olmayı seçer

    3
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Çünkü ev hanımı olmak daha kolaydır. Şimdi bir sürü cahil gelip duyar kasacak ama bu böyle yani , dışarda başka insanlarla uğraşmak daha zor , ama kendi evinin işleri ve kendi ailenin sorunlariyla ilgilenip onlarla muhattap olmak daha kolay yani bu böyle kimse kusura bakmasın.

    6
    4 Yorumla
    • Lonelyness
      Lonelyness
      +1 yıl

      Standart kadın düşmanı gay görüşü. Nezaketen gay dedim bu arada!

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Yoo ben kadın düşmanı değilim , gay olmamla bunun ne alakası var acaba 🙄

      Yorumla
    • Lonelyness
      Lonelyness
      +1 yıl

      Kendi ailesinin sorunlarıyla ilgilenmesini küçük görüyorsun ötesi var mı? İlgili bir anneden daha iyi ne olabilirdi ki

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Küçük görmüyorum , diğerine göre çok daha kolay olduğunu söylüyorum çünkü kendi ailen bir yabancı değil elbette kendi ailenin sorunlariyla seve seve ilgileneceksin , bide gidip dışarda elalimin ağız kokusunu çek bakalım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Güçten kasıt ekonomik özgürlük demekse yani para demekse kadınların zengin yani güçlü erkek istemeleri neden çulsuz erkeklerin zoruna gidiyor çünkü kendilerinde yok ama istedikleri kadın güçlü olacak eve para getirecek yoksa güçsüz kadın olur yok ya. Kadın ne çalışmak için yaratılmıştır nede evde ev işleri yapmak için çalışmak erkeğin görevidir kadın istemezse çalışmaz kadın istemezse evde temizlik yapmak zorunda bile değildir ama bu tipler kadından hem evde hizmet beklerler hemde para beklerler.

    2
    1 Yorumla
    • Merolipaa
      Merolipaa
      +1 yıl

      Çalışmak erkeğin görevidir kısmı hariç sana ayyneen katılıyorum👍

      Yorumla
  • Nazdamla71
    Nazdamla71 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden biliyor musunuz Çünkü Erkekler bunu biz Kadınlara empoze ediyorlar

    Dışardan bakınca zeki ve çalışan kadınlar erkeklere çekici geliyor fakat bir yandan feminen de buluyorlar çalışan kadın evlenirken madii manada nasıl ki erkeğe muhtaç değilse boşanırkende herhangi bir muhtaçlığı olmuyor ve sağlam bir şekilde hayatına devam edebiliyor bu da onları güçlü olarak nitelendirmemize sebep oluyor
    Fakat ev hanımı olan kadınlar kendilerini güvensiz hissediyorlar hele ki bir de babası kardeşi yanında yok ise tamamen kendilerini erkeğe muhtaç görüyorlar ve bu da güçsüzleştiriyor hanımları

    Kısaca evlilik Ego savaşları haline dönmemeli birey çalışsada çalışmasada saygı ve merhamet daima varlığını korumalı.

    2
    0 Yorumla
  • audincess7
    audincess7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Toplumda güç maddiyat ile eşdeğer. Küçüklüğümüzden beri şu şu mesleklere tutunamazsan kimse yüzüne bakmaz, evlenemezsin, mutluluğu elde edemezsin algısını başta öğretmenler olarak herkes empoze etti. Şimdi elimizde kocaman sahtelikler var. Güzel denildiği için güzel sanılan olguların peşinden gidiyor herkes. Öz istekleri çoğunun yok, çünkü başkalarının güzel olarak seçtikleri kabul görüyor. Saçmalıklar bütünü.

    3
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Güçlü kadın olmanın bunlarla alakası yok bizim millet gücü statü ile eşit tutuyor. Ben ne zengin kadınlar gördüm kendi emekleri ile çalışıp kazanmışlar ama pasif ve aciz yaşıyorlar.

    Tabi insanın kendi gelir kaynağı olması önemli burası ayrı bir konu. Sonuçta babana bile zaman zaman güvenemeyeceğin bir zamanda yaşıyoruz.

    2
    0 Yorumla
  • Princemira
    Princemira Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben şuanlık çalışmıyorum fakat eşimden daha fazla yoruluyorum
    Zorluklar insanı güçlü yapar
    Çok saçma güç insanın çalışmasıyla olmaz 👎🏻
    Eşim bana yardım ediyor geldiğinde hiç ben erkeğim sen kadınsın çalışmıyorsun yap demedi
    Ayrıca eğer çalışsaydım evime doğru düzgün vakit ayıramıyacaktım , çoğu zaman hazır yiyecektik o enfes besleyici yemeklerden mahrum kalacak hastalıklara yakalanacaktık
    Ben çalışırken o evde o çalışırken ben evde olacaktı bazen birbirimizle çok az görüşecektik
    Eskiden bende illaki çalışmak gerek diye düşünüyordum fakat evlendikten sonra görüşlerim değişti
    Güç ve mutluluk dışarıda çalışmanın çok daha ötesinde!

    1
    1 Yorumla
    • Bilgilibilgili
      Bilgilibilgili
      +1 yıl

      Takip edermisin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Güçlü olmayı para ile ölçenlerin kalıplasmıs saçma düsünceleri... boşver insan hiçbir seyi yokken güçlüyse güçlüdür. Bu devirde kadınlar evde bile para kazanabilir bunun güçlü olmakla alakası yok. Ayrıca çalışan kadınların çoğu ev isini yetistiremiyor kocası ve çocukları ile tam olarak ilgilenemiyor bu güçlü olmaksa eğer kalsın istemem. Simdi bazı erkekler de çalışan kadın istiyor neymis efendim tek maaşla geçinemezlermis ben 5 çocuğa tek maaşla bakan esini dışarıda çalıştırmaya kıyamayan insanı bilirim. O yüzden Çalışan kadın aramak biraz da çıkar işi. yani parası varsa evlenirim yoksa evlenmem. Ee parası yoksa bosicak mısın. Biri size illa çalış diyorsa o insanla evlenmeyi tekrar gözden geçirin. Eskiden yokluk vardı simdikiler varlık içinde yokluk derdine düşüp kadınların çalışması için uğrasıyolar yazık gerçekten kadınlara hem ev isi yapsın hem çocuk baksın hem de para getirsin oldu canm. Adam gbii çalış yoksa evlenme

    1
    0 Yorumla
  • harrylinka
    harrylinka Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.

    Bana gore her kadin guclu,
    Sadece firsat taninanlar ve taninmayanlar olarak ikiye ayriliyor.
    Calisan kadinin guclu gorunmesi ekonomik ozgurlugunu eline almis olmasi, tek basina bile bir etken. Calismanin getirdigi sosyal cevre rahatlik özgüven de bi etken.
    İnsanlar kadini degil herhangi birini dahi parasi olmayinca yuk olarak goruyor.
    Ev hanimlarinin boyle gorulmesi anormal degil.
    Fakat Çalisma, bilgi kultur marifet vs kisas saglamaz.

    1
    0 Yorumla
  • Herhangibiriişte
    Herhangibiriişte Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Ekonomik gücü olmayan kadın güçlü olamaz. Bir erkeğin eline ve vicdanına mahkum olur. Bu yüzden çalışmak zorundayız hanımlar. Eşin el üstünde tutar güllük Gülistanlık dersin herşey. Sonra değişir lanet edersin gidecek yerim yok ne yapacağım onu nasıl değiştirebilirim dersin.
    İşin özü çalışalım hanımlar başka yolu yok.

    1
    0 Yorumla
  • obidertDERYAsı
    obidertDERYAsı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    evkadınıyım ve güçlüyüm. kadın çalışıp ayakları üzerinde durabildiğinde söz hakkı oluyor dilediğini alma hakkı oluyor giyimde söz hakkı oluyor kabul ediyorum ancak birçoğunun evişinden kaçya için bu davranışı sergilediğini düşünüyorum ben çocuğumu kendim büyütmek istiyorum ayrıca çalışan kadın özgürlüğe kavuştuğunu sanırken aslında bir sürü pisliklede karşılaşıyor unutmayalım

    1
    1 Yorumla
    • delioglan1111
      delioglan1111
      +1 yıl

      "çalışan kadın özgürlüğe kavuştuğunu sanırken aslında bir sürü pisliklede karşılaşıyor" bu cümlenle neyi kastettin

      Yorumla
  • Serra_pink
    Serra_pink Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Ev hanımlarına büyük saygım var. Ancak bu ev hanımın güçsüzlüğü değil çalışan kadının gücüdür.
    Bir kadının ekonomik anlamda özgür olması bir güçtür. Üretim yapmak -işe bağlı olmaksızın- güçtür. Hem iş yerini hem de evi idare edebilmek güçtür.
    Ev hanımları güçsüz değil ama çalışan kadın güçlü. Türkiye'de ekstra güçlüdür.

    1
    0 Yorumla
  • Deus-ex-machina
    Deus-ex-machina Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 91%
    +1 yıl

    Çok basit değil mi? Geçimini bile sağlayamayan insanın elinde hiç bir koz yoktur.. Kocasından veya ailesinden aldığı şey ile geçimini sağlar. ve onların sözünden çıkamaz , çünkü çıktığında bu kaynak kesilir :)

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu günümüzdeki maalesef en büyük yanılgı. Sadece maddi anlamda özgürlüğünü eline almış kadına güçlü demek, diğerlerini yok saymak gibi geliyor bana. Halbuki gücün maddiyatla alakası yoktur. İnsan kendini her şart ve durumda yetiştirir, bulunduğu yerin hakkını verirse, sadece toplumun ona verdiği değerin çok daha üstünde değer verirse ve kabiliyetlerini iyi yönde kullanabilirse güçlü olmuş olur.

    2
    0 Yorumla
  • NİGHTRABİA
    NİGHTRABİA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Ev kadını olmak çok zor bir şey fakat başkasına muhtaç oluyosun bu yüzden kendi ayaklarının üstünde duran kadın her zaman güçlüdür. Diyelim eşinle anlaşamadın eğer bir işin varsa o kişinin derdini çekmek zorunda değilsin. Yani çalışan kadın her zaman güçlüdür.😉😉

    1
    0 Yorumla
  • Harmony14
    Harmony14 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Cunku kadin calisiyorsa ekonomik özgurlugu vardir ama ev hanimiysan bazi seylere goz yummak zorunda kalabiliyosun mesela esinden siddet goruyosundur aldatiyodur ayrilamazsin cunku gidicek yerin paran yoktur o yuzden kendi ayaklarinin ustunde durmak sart !!!

    0
    0 Yorumla
  • jjsjjnb
    jjsjjnb Takip Et
    Xper 1 Yaş: 110
    +1 yıl

    dogru duzgun biriyle evlilik yapsaydim ben de ev hanimi olurdum. Ne guzel cocugumla ilgilenirdim, okuluna birakir evde guzelce bakardim.. guzelce evde yemegimi yapardim, ev islerini yapip aksam esimi guler yuzle karsilardim. cocugun odevleriyle ilgilenirdim. Disarda itle kopukla diyalig lurmak zorunda kalmazdim. Ev hanimlari yasiyor. Ama gercekten adam olanlarin eşleri hanim oluyor. Bu da şans.
    Herkes şansli olamayacagina gore kizlarin okumasi en azindan bir altin bilezik sahibi olmasi şart. Eger kotu bi evlilik yapamazsa ortada kalmamasi icin. Kizlar icin de en guzel meslek ögretmenlik.
    Ben dogru evlilik yapamadigimdan çalışmak zorunda kaldim. Yillarca ailemin her hakaretine boyun egdim sadece cocuguma baksinlar diye. Iş hayati da ezici. Gercekten savaşiyorsunuz. ve cocugunuz orda burda buyuyor. eve geliyorsunuz ev haniminin tum gun yaptigi isleri yapiyorsunuz. Bu sebeple calisan guclu imaji var. Hem erkek hem kadin oluyorsunuz kisaca

    0
    1 Yorumla
    • viski_çikolata
      viski_çikolata
      +1 yıl

      Kaç yasındasın? Ne zamandir evlisin

      Yorumla
  • Jojo3
    Jojo3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence bunun sebebi birgün anlaşmazlık olursa çalışan kadın direk ayrılabilir ve çok rahat bir hayat sürebilirken ev hanımı biraz daha eşine bağlıdır ayrıldıktan sonra geçim sıkıntısı çekme olasılığı yüksektir. Birde çalışan kadın genelde özgüvenli ve ayakları yere basan kadınlardır bence bu sebeplerden...

    0
    0 Yorumla
  • caramelmacchiato25
    caramelmacchiato25 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Aslinda bunun yasanmamasi lazim ama gel gör ki calismayi özgürlük, evde calismayi (aileye bakmayi) ise kölelik olarak gören, kisinin özgür düsüncesine saygi göstermeyen, ota bo*a, ucan sinege, elestiri yagdiran salak bi toplumda yasiyoruz - normal yani. Kadinin calismasi gerekli mi peki? Bu bir tartisma konusu olur. Sahsi fikrime göre her kadinin hayatinda bir kerede olsa calismasi lazim.

    0
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Gücü maddiyat zannedenlerin handikapı bu. İnsan gücünü kendinden alır. Bunun nerede ve ne konumda olmakla alakası yok.

    5
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Bilinenin aksine tam tersi bile diyebiliriz. En temizliği ve düzeni çok zor birşey bunu yakan kadın kim olursa olsun güçlüdür, tabi şu var, hem çalışıp hem ev işlerine eşe, eve koşmak ayrı güç. Belki sebebi budur...

    1
    0 Yorumla
  • herzegû
    herzegû Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Ekonomik bağımsızlığı olmayan kadın ya da erkek fark etmez hayatları, refah seviyeleri bir başkasının kazancına bağlıyken nasıl güçlü olabilirler? Yoksa bir evin sorumluluğunu küçümsemek değil bu, dünya yükü bir sorumluluk ev.

    1
    0 Yorumla
  • ferihapdf
    ferihapdf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ev hanımını ‘ güçsüz ‘diye sınıflandırmayız, her bireyin üstünde belirli sorumlulukları var. O yüzden böyle bir durum söz konusu değil. Ayrıca böyle sınıflandıran arkadaşlara da sormak istiyorum. Eğitimli , kariyer sahibi bir sürü ev hanımları var, bazıları annelik bazılarıda belirli özel sebeplerden ara veriyorlar veyahutta bırakıyorlar. Bu insanların bir çoğunun kariyeri parmak ısırtacak derecede iyi. Bu yüzden saçma sapan sınıflandırma yapmayalım.

    2
    0 Yorumla
  • unnamed_
    unnamed_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Bence alakası yok annemde ev hanımı ama bana gore en güçlü kadın.

    5
    0 Yorumla
  • empati82
    empati82 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle değildir bence.

    Ev hanımlığı görevini layıkıyla yerine getiriyorsa ve kocasına iyi bir destekçi, iyi bir hayat arkadaşı olabiliyorsa, adamın iş hayatındaki başarısında kadının da rolü vardır.

    O da güçlü kadındır vesselam.

    3
    0 Yorumla
  • jemappellegmz
    jemappellegmz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çünkü gücü insanoglu maddiyatla ölçer. Paran varsa güçlü yoksa güçsüzsün. Başka açıdan bakıldığında çalışan kadın maddi yönden eşine bağlı olmadıgı için psikolojik olarak da güçlüdür. Istedigini alabilir eşine sormak zorundada degildir. Ev hanimı ise esinin verdiği kadarıyla yetinmek zorunda kalır ve fazlasını isteyemez çünkü maddi güç erkektedir. karısık isler.

    1
    0 Yorumla
  • Huggie
    Huggie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Şimdi olayan halk gözünden bakarsak
    Okuyup bir işte çalışan kadın, sadece bu özelliğiyle, halk tarafından güçlü kadın ilan edilir.
    Ama ev kadını olanlar ise halk tarafından, okuyamayıp veya kendi başına işleri idare edemeyip evlendi olarak kabul edilir.
    Benim görüşüm budur

    1
    0 Yorumla
  • Jackperalta1
    Jackperalta1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hard kapitalist bu dünyada gücün paran kadardır. Çalışan kadın, ekonomik özgürlüğünü çalışmayana oranla daha çok kazanmıştır. Bundan dolayı ondan daha güçlü görünmesi (gösterilmesi) normaldir. Aynı durum erkekler için de geçerlidir. Çalışan parası olan bir erkek haliyle işsiz bir erkeğe oranla daha güçlü görünür.

    1
    0 Yorumla
  • ---Vavvveylâ---
    ---Vavvveylâ--- Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlüğü olmadığı için sanırım aslında ev ile uğraşmak tek bir işte çalışmaktan daha zor tanıdığım çoğu kadın sırf evden kaçmak için küçük çocuklarını bırakıp gidip çalışıyorlar...

    1
    0 Yorumla
  • palyanco_mutsuz
    palyanco_mutsuz Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Yani çalışan kadın maddi gücü göz önüne alınıyor burada, ev kadını ise koca parası yiyen boşansa dımdızlak ortada kalacak diye düşünülüyor. Buna sebep olan yine kadınların kendisi

    1
    0 Yorumla
  • Tacu_
    Tacu_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Para güçtür. Çalışmayan kadının ailesi zengin değilse kocasının eline bakar. Çalışmayan erkek kadın güçsüzdür. Ama erkek çalışmazsa adam yerine bile konmaz. Kadında öyle bir durum yok

    1
    0 Yorumla
  • _ASİLYA_
    _ASİLYA_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlükten dolayı böyle bir algı var. Yine hayata gelsem çocuklarımı büyütmeden çalışmayı düşünmezdim. Onların anneye ihtiyacı olduğu günlerde para maalesef o ihtiyacı karşılayamıyor.

    1
    0 Yorumla
  • AstronotJuliettt
    AstronotJuliettt Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 732 cevap paylaştı.

    Çalışan kadın çalışsa dahi ev hanımlığından kaçışı yok maalesef ev hanımı sadece evle ilgilenir ama çalışan kadın aynı anda bir çok seyi idare eder ve kimsenin eline bakmak zorunda kalmaz ekonomik özgürlüğü olan kadın daha öz güvenlidir

    2
    0 Yorumla
  • -MST-
    -MST- Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Cunku is cikisi onu alamam ya da o beni yemege goturemez benim paramla bana hediye alir bu da hic merak edilecek bir durum degil bir kadin icin. Calisan kadin surprizlerle doludur. Calisan bir kadinla ev hanimi olan bir kadin arasinda cok fark var.

    2
    0 Yorumla
  • Naz_006
    Naz_006 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Kim demişse evde ki kadının neler yaptığını görmemiştir ya da kördür hayatımda annem kadar güçlü bir kadına rastlamadim. Çok saçma bir düşünce

    2
    0 Yorumla
  • RubbieRolePlay
    RubbieRolePlay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 82%
    +1 yıl

    Günümüzde ekonomik özgürlük her şey çünkü. Ekonomik özgürlüğü olmayan kadın hayatın kendi evi kadarını yaşar.

    2
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Konu uzun aslında anlatırım ama getek yok
    Bu insanların böyle düşünmesi için yapılan birşey kadını evden yzaklaştırma amacı güder. Erkekleride ev kadınlarından sogutmak ister

    3
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Ev hanımı ne demekse artık. İşsiz kadın, çalışmayan diyebilirsiniz. Böyle derseniz zaten sorunun cevabını alırsınız.

    2
    0 Yorumla
  • The_Farukk
    The_Farukk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Cafede çalışıp onca adama hizmet eden "kadına" güçlü kadın denilecek. Kendi evinde kendi kocasına hizmet eden kadına güçsüz kadın öyle mi benim eşim evine yuvasına baksın o benim için dünyanın en güçlü kadınıdır

    1
    0 Yorumla
  • TakkeliKedi
    TakkeliKedi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben öyle düşünmüyorum güçlü olmak sadece çalışmakla alakalı değil kimi zaman bir evi idare etmek çalışmaktan daha zor.

    1
    0 Yorumla
  • _sencenasıl_
    _sencenasıl_ Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 61%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    ekonomik olarak başkasına bağımlı hiçnbirşey güç timsali olamaz o yüzden. ikili ilişkilere özgü birşey değil bu. devletler için bile geçerli

    1
    0 Yorumla
  • sadecekimmm
    sadecekimmm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    eğer fırsat ve imkan sunulduğu halde evde oturmayı, birinin sırtından geçinmeyi seçtiyse bir kadın benim gözümde güçsüzdür

    1
    1 Yorumla
    • delioglan1111
      delioglan1111
      +1 yıl

      kimse kimseye fırsat sunmaz, kendin fırsat yaratırsın.

      Yorumla
  • _kasım23
    _kasım23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 82%
    +1 yıl

    Çünkü çalışan kadın kendi ayakları üzerinde durur kimseye muhtaç olmaz ev hanımı koca eline baktığı için güçsüz kadın durumundadır

    1
    0 Yorumla
  • Meryemnurgeney
    Meryemnurgeney Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 41%
    +1 yıl

    Boyle bir algi oldugunu dusunmuyorum tum kadinlar calisan ya da ev hanimi ayirt etmeksizin gucludur bence 😊😊😊

    1
    0 Yorumla
  • Marmaletta
    Marmaletta Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 69%
    +1 yıl

    Her kadın güçlüdür!
    Ev hanımını güçsüz olarak algılayan zihniyet karşısında ki ni madden ölçüp küçümseyen kişidir.

    1
    0 Yorumla
  • sıradaninsan123
    sıradaninsan123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 82%
    +1 yıl

    çünkü evde oturan kadın bir süre sonra köreliyor. kendini geliştirmezsen malesef bir süre sonra güçsüzleşirsin.

    1
    0 Yorumla
  • emo_1907
    emo_1907 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    O yanlıs bi dusunce her iki kadinda farkli görevleri var onlarin kiymetini bilmek yerine baska baska kalıplara sokmak cok saçma.

    1
    0 Yorumla
  • deusㅤㅤㅤ
    deusㅤㅤㅤ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    Benim hayatımda tanıdığım en donanımlı kişi üniversite bile okumamış bir kadın. Bence ön yargılarımız bizi çok yanıltıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (176)
Devamını Gör(221)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Neden çalışan kadın "güçlü" ev hanımı ise "güçsüz" olarak bilinir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden çalışan kadınlar "güçlü" ev hanımı olanlar ise "güçsüz" olarak bilinir? 45 cevap verildi
Neden çalışan kadın güçlü, ev hanımı ise güçsüz olarak bilinir? 38 cevap verildi
Toplumlar da çalışan kadın güçlü görünürken ev hanımı olan kadın neden güçsüz görünür? 3 cevap verildi
Güce tapan kadın güçsüz kadındır? 15 cevap verildi
Güçlü kadın , dominant kadın mı demektir? ? 8 cevap verildi
Güçlü kadın olmak neden marifetmiş gibi empoze ediliyor? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨