Güçlü kadın olmak neden marifetmiş gibi empoze ediliyor?

17 yaşından beri sabah okula gece işe gidiyorum 8 saat full uyuduğum gün yoktur şu hayatta çünkü güçlü kadın adı altında insanları zor bir hayat yaşamaya zorunda bırakıyorlar halbuki insanların birbirine yardımcı olması gerekirdi birbirinin yükünü hafifletmesi gerekirdi

Güçlü kadın olmak neden marifetmiş gibi empoze ediliyor?
Cevapla