Niye kadınlar güçlü bulduğu herkese yapışcak gibi davranıyo?

ben mesela kadın olmama rağmen biraz durumu iyi ve fazla özgüvenli biriyim ve kadınlardan falan da hoşlanmıyorum ama niyeyse okulda , yurtta orada burada sürekli benimle yakınlık kurmak isteyen hemcinslerim oluyo. Rahatsız oluyorum şahsen yapışmalarından. Hatta yanından gittiklerimde sürekli arkamdan bakıyolar. Tip tip yüzüme falan bakıyolar. Tövbe tövbe ya

Niye kadınlar güçlü bulduğu herkese yapışcak gibi davranıyo?
Cevapla