Toplumlar da çalışan kadın güçlü görünürken ev hanımı olan kadın neden güçsüz görünür?

Ben şahsen çalışan kadını da güçlü görmem. Çalışması kötü bir şey değil. Para kazanmak kötü bir şey değil. Ama bu konunun çok büyütüldüğünü düşünüyorum. Kapitalizm in uygun işçilik için kadınlar da böyle bir algı problemi yarattığını düşünüyorum.

Toplumlar da çalışan kadın güçlü görünürken ev hanımı olan kadın neden güçsüz görünür?
Cevapla