İnsanları aramıyorum hiç sanırım çok vefasızım. Benimle aynı problemi yaşayan var mı?

Arkadaşlar ben normal zamanlarda çok sosyal biriyim bir sürü insan tanıyorum çok şehir gezdim.Fakat insanları aramıyorum hiç sanırım çok vefasızım. Mesela bi abi vardı bana çok yardımcı olmuştu üniversiteye ilk geldiğimde bi iki kez aradı açmak istemedim hiç sonra da ben aramadım daha doğrusu arayamadım. Bunu bir sürü insana yapıyorum ve yarın bi gün normalde samimi olduğum adamı gördüğümde yolda dudak büküyor bana. Neden böyle oluyor var mı yaşayan aynısını? Bi akıl verin yahu hep ben mi vericem=)
İnsanları aramıyorum hiç sanırım çok vefasızım. Benimle aynı problemi yaşayan var mı?
Cevapla