İnsanlara hiç güvenmiyorum, eskiden sosyaldim ama artık kimseyle iletişim kurmak için çaba göstermiyorum. Ne yapacağım?

Çok kırıldım aşırı yara aldım üzüldüm dönem dönem ve çok yoruldum artık en ufak şeye bile tahammülüm kalmadı çok mu zor düzgün arkadaşlık , sevgililik kurabilmek ya insanlarla olan ilişkimi nasıl toplayacağım kimileri çok iyi insanlara denk geliyor ediyor bende neden bu şans yok?

İnsanlara hiç güvenmiyorum, eskiden sosyaldim ama artık kimseyle iletişim kurmak için çaba göstermiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla