İnsanlara hiç güvenim kalmadı kimseyle iletişim kuramıyorum ısınamıyorum ne yapmalıyım?

hiç bir insana güvenim kalmadı herkesten bir yanlış yedim şu an hiç arkadaşım yok sevgilim var oda tatmin etmiyor beni bir kız arkadaş kadar olamıyor.. önceden aldatmıştı zaten konuşucak gezicek hiç bir kız arkadaşım yok kendimi çok yalnız içi kararmış hissediyorum pişman değilim herkesden kopuk olmaya.. yanlış, kötü insan olucağına hayatımda hiç olmasın beni üzen kim olursa olsun hayatımdan çıkarırım.. insanların yüzüne artık gülemiyorum bile :( kendimi eğlendiricek bir şeyler bulsam bari..
İnsanlara hiç güvenim kalmadı kimseyle iletişim kuramıyorum ısınamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla