Gittikçe insanlardan uzaklaşıyorum. kimse ile konuşmuyorum. sizce ben iyi miyim?

2 yıldır gece çalışıyorum. eskiden geleceğime hiç kafa yormazken 2 yıldır ciddi anlamda hayatımın ne yöne gittiğini sorgular oldum. sadece kendimin değil, yaşadığım ülkenin dünyanın gidişatına bile kafa yoruyorum. bir yerlerde insanlar açlıktan ölürken ben mutlu olamıyorum, yemek yiyemiyorum. gittikçe gösteriş düşkünü olan toplumdan uzaklaşmaya başladım. arkadaşlarım ile arama mesafe koydum. beni anlamayan kız arkadaşımla ayrıldım. ailemden ayrı eve çıktım ve sabah koşusu harici kitaplarımdan kafamı kaldırmıyorum. bir psikiyatriste gitmeli miyim? faydası olur mu?
Gittikçe insanlardan uzaklaşıyorum. kimse ile konuşmuyorum. sizce ben iyi miyim?
Cevapla