Güvendiğim insan kalmadı, hiç ama hiç arkadaşım yok gerçekten hiç yok. Sosyal medyada sadece 1 arkadaşım var tek samimi olduğum kişi oi tek güvendiğim kişi o. İnsanlardan uzaklaşmamın nedeni güvensizlik. Aşka dair inacım hiç kalmadı. Çok samimi ve eğlenceli bir insanım fakat insanlardan uzaklaşıyorum. Ne yapmalıyım?
İnsanlardan uzaklaşman normal çünkü güvenilecek biri pek kalmadı. Ama bence sendeki sorun güvenecek biri bulsan bile güvenmek istemiyorsun tam emin olmadığın için bu yüzden bulduğun kişi sıradan biri olmamalı. En önemlisi de macera dolu biri olmasına özen göster bu tip insanlar çok eğlenceli ve kendi haline oldukları için hem olgun ve karakteri oturmuş hemde kendini bilen biri olduğu için seni üzmeyecektir.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bi kaç insan yüzünden benliğini ve neşeni kaybetme, insanlara verdiğin değeri biraz düşür ve herkesle hemen samimi olup güvenme. Doğru insan olduğuna emin olduğun insanları al hayatına. alsan bile çok bağlanma ki çok üzülmeyesin. Mutluluğun her şeyden önemli unutma 😅