İnsanlardan uzaklaşıyorum. Bu kötü bir şey mi?

Güvendiğim insan kalmadı, hiç ama hiç arkadaşım yok gerçekten hiç yok. Sosyal medyada sadece 1 arkadaşım var tek samimi olduğum kişi oi tek güvendiğim kişi o. İnsanlardan uzaklaşmamın nedeni güvensizlik. Aşka dair inacım hiç kalmadı. Çok samimi ve eğlenceli bir insanım fakat insanlardan uzaklaşıyorum. Ne yapmalıyım?
İnsanlardan uzaklaşıyorum. Bu kötü bir şey mi?
İnsanlardan uzaklaşıyorum. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla