İnsanlardan uzak kaldım, kimseyle konuşamıyorum. Nasıl düzelir bu?

Üniversitedeyim tip okuyorum. Eskiden beri derslerine hep cok calisan biri oldum. Ailem benim fikirlerimden cok etraftaki insanlarin ne dusundugunu onemserdi hep. Benimle alay edermiscesine konusup bana laf atan akraba komsu ve s insanlara cevap vermek istedigimde ayip olur deme yapma deyip durdular. Hayatimda hickimseye tepkimi belli edemedim. Cok basarili oldugumda bile hep diger insanlarla kiyaslandim. Lisedeyken kucuk bir arkadas grubum vardi. Bizimkiler belki kotu niyetli demediler bilmiyorum ama derslerin iyi oldugundan konusuyorlardir seninle yoksa kimse menfaati olmasa konusmaz gibi soylemlerde bulundular. Kendimi cok onemsiz ve kucuk gormeye basladim. Mezuna kalip tip kazandim. bu surecte etrafimda hickimse kalmadi. Simdi unideyim. Kimseyle konusmuyorum. Cunku hayattaki tek basarim iyi notlar almak kim neden beni sevsin arkadas olsun diye dusunuyorum. Benimle konusmak isteyenleri tek kelimelik cevaplarla gecistiriyorum. Kendi kendimi yalnizlastirdim. Cok mutsuzum ders de calisamiyorum. Tavsiye verirseniz cok memnun olurum

İnsanlardan uzak kaldım, kimseyle konuşamıyorum. Nasıl düzelir bu?
Cevapla