Kimseyle konuşasım gelmiyor, nasıl geçer bu durum?

Arkadaşlar biriyle konuşurken konuya odaklanamiyorum kafam karışıyor mesajlasirken de aynı şey oluyor eskiden takir takir yazardım simdiyse aklıma yazacak bir şey gelmiyor yazınca da saçmalıyorum kimseyle konusasim yok insanlar bende gariplik olduğunu düşünmeye başladılar nasıl geçer bu durum?

Kimseyle konuşasım gelmiyor, nasıl geçer bu durum?
Cevapla