Bu ara sinir patlaması yaşıyorum, kimse ile konuşmak istemiyorum. Normal mi bu?

Bu ara sinir patlaması yaşıyorum kimse ile konuşmak istemiyorum normal mı bu
Bu ara sinir patlaması yaşıyorum, kimse ile konuşmak istemiyorum. Normal mi bu?
Cevapla