Canım kimseyle konuşmak istemiyor ama konuşmayınca da canım sıkılıyor. Ne yapmalıyım?

Nasıl çıkılır bu moddan? Var mı benim gibi hissedenler? dksjsn
Canım kimseyle konuşmak istemiyor ama konuşmayınca da canım sıkılıyor. Ne yapmalıyım?
Canım kimseyle konuşmak istemiyor ama konuşmayınca da canım sıkılıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla