Kimseyle konuşamıyorum canım çok sıkılıyor ne yapmalıyım?

Merhaba hepinize ben şu an kimseyle konuşamıyorum sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum hiç arkadaşım bile yok hatta telefon rehberimde bile sadece 3 kişi var onlarda annem babam ve abimin numarası sadece yani telefondan da kimseyle konuşamıyorum babam izin vermiyor mesela benim önceden telefon Rehberimde Tam 55 kişi vardı WhatsApp'ım da ise Tam 50 kişi vardı onlarda bazı akrabalarımızın yani Teyzelerimin Halalaırmın ve Dayılarımın numarası vardı sadece ama şu an sadece 3 kişi var onuda babam sildi tüm Telefon Rehberimi sildi babam bende bu yüzden çok sıkılıyorum zaten sürekli evdeyim hatta okulu bile şu an evde açıkta bilgisayar üzeri okuyorum liseyi yani hep evde ders çalışıyorum her gün 1 saat kitap okuyorum ama yinede canım çok sıkılıyor yine önceden telefondan whatsapp tan bazen haftada bir kez Tyezlerimle ve 1 halamla konuşuyordum mesajlaşıyordum ama babam onuda yasakladı hatta telefonumu alıp içine baktı ve tüm Telefon Rehberimi sildi zaten hiç özelim yok gizlim yok hatta hiç sosyal medya da kullanmıyorum sadece whatsappı kullanıyorum bir tek whatsapp yüklü telefonumda başka da bir şey yok zaten telefona da pek fazla bakmıyorum günde en fazla 40 dk bakıyorum sadece. Sizce Ne yapmalıyım? Canım çok sıkılıyor. Bunalıyorum artık. Lütfen Cevaplarsanız sevinirim.
Kimseyle konuşamıyorum canım çok sıkılıyor ne yapmalıyım?
Cevapla