Konuşacak kimsem yok ve bu durum canımı çok sıkıyor napabilirim?

İzmir de yaşıyorum ama çevrem 0 ne sosyal medya üzerinden bi arkdasım var ne de reel
Konuşacak kimsem yok ve bu durum canımı çok sıkıyor napabilirim?
Cevapla