Kimseyle sağlıklı iletişim kuramıyorum, onlarda mı sorun bende mi?

Karşı cins olsun, iş hayatı, aile akraba vs. Ya ben cidden bıktım insanlardan tahammülüm ruh halim kötü, ya da benim imtihanım kim varsa dengesiz samimiyetsiz uyumsuz bana denk geliyor. Siliyorum engelliyorum uzaklaşıyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçilmiş de, süper insanlar olsa etrafımızda da😉🤭🤭🤭
Kimseyle sağlıklı iletişim kuramıyorum, onlarda mı sorun bende mi?
Cevapla