İnsanlarla sohbet edemiyorum, nasıl aşacağım bu durumu?

Arkadaşlar merhaba benim kafama taktığım kafamda sorguladığım çok garip bir soruyla geldim ben 18 yaşımda nişanlandım evet nişanlımla konuşkan ve sosyalim ama evliliğime 4 ay kaldı ve ben kimseyle bir sohbet içerisine giremiyorum kısa konuşmalar yapıyorum asosyalleşiyorum ve konu bulamıyorum evlendiğim zamanda misafirler geldiği zamanda o konuşkanlılığı gösteremeyecek gibiyim çünkü ben çok konuşkan ve sohbet içerisine giremiyorum böyle düşüncelere giriyorum kendi özgüvenimi yitiriyorum bu konuyu nişanlıma açamıyorum oda farkında olmuyor çünkü onunla konuşkan olabiliyorum ama bir başkadıyla hatta kendi anne ve babamla bile sohbet edemiyor kaçınıyorum ne yapmalıyım bana lütfen bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum.
İnsanlarla sohbet edemiyorum, nasıl aşacağım bu durumu?
Cevapla