İnsanlarla konuşamıyorum hiç rahat hissetmiyorum ne yapacağım?

Bir tane arkadaşım var onun dışında arkadaş olanlar var ama onlarla konuşamıyorum sadece en yakın arkadaşımın yanında gülüp konuşabiliyorum utanmiyorum sınıfta çıkıp rahatça sunum yapabilirim öğretmenlerimlede konuşabilirim mesela dün okulda yanıma bir çocuk geldi konuşmaya çalıştı neden hiç mutlu değilsin falan dedi diyecek bir şey bulamadım bilmem dedim geçiştirdim çocuk uzattı somurtmasana falan diye el şakası yaptı gidermisin demekten başka bir şey yapamadım çok stres oluyorum ama o çocukla telefondan mesajlasarak konuşsam böyle olmuyor aynısı telefon aramalarindada oluyor geçen sene böyle değildim psikologa gitsem duzelirmiyim sevdiğim çocuk beni kabul etti sırf sohbet edemedigim için bıraktı aslında konuşmak istiyorum 🥲

İnsanlarla konuşamıyorum hiç rahat hissetmiyorum ne yapacağım?
Cevapla