Güncellemeler
+1 yıl
Mesele kilo vermek değil annemin beni böyleyken sevmemesi. Zayıflayınca sevmesi çok yapmacık değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
KS bitmiş gerçekten. Soruyu anlayıp cevap verebilen bir Allahın kulu yok. Ne diye takılıyorsunuz burda exp kasmak için manita yapmak için felan mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yaa bana da her gün şişko diyor kilo ver diyorrr bir şey olmazz
Ne kadar kilolu olabilirsin ki ailen boyle davransin
Alla alla öz annen mi bu
Evet
Seni bebek gibi sevmesi lazım.
Diğer kardeşlerim zayıf olduğu için onları öyle seviyor galiba. Ben ona her konuda yardım etmeye çalışıyorum evde felan ama bilmiyorum ya dün beni çok kırdı hep ağladım vicdan yaptı iyi davranmaya başladı artık sana daha cok değer vercem diyor kendi de farkında yani değer vermediğinin. Artık psikoljim bozuldu kimsenin sevgisine inanmıyordum annemde sevmiyormuş demek ki ben napayım bilmiyorum dünden beri üzüntüden hiçbirşey yapmaya elim gitmiyor
Bence çokta şey yapma belki seni kızdırmak hoşuna gidiyordur.
Ne alaka ya
Olabilir yaaa kirilacagini tahmin etmemiştir , yani sevmeme ile alakasi yoktur.
haklı tabiki biraz.. o kilolar saglıgını bozuyor Şu an ileride dahada bozulacak
O sağlığım için demiyor iş bulamam koca bulamam diye diyor
o da kötü tabi :D
kilo aldıgımda banada demişlerdi iyiliğin için diyorlar farkında ol biraz spor yap diyet yap ver kiloları
Ben ne diyorum sen ne diyosun ya ne iyiliği neyin iyiliği? İyilik dediğin böyle yapılmaz. Anlama kıtlığın var heralde senin
boyun kaç kilon kaç
Zaman çok kötü kendini kurtarmaya bak
Ne demek bu
Bence annenle babam arasında sorun var
Eksileyen kim acaba?
Zayıfla kanka kaç kilosunki
zayıflama yoluna git sende
Zayıfla diye böyle yapıyor. Ama kırıcı oluyor.
Zayıfla diye böyle yapılır mı? Daha beter oluyor herşey