Annem bana çok kilolusun dedi :( ?

Selam arkadaşlar. Ben 18 yaşında bir kızım. 170 boyundayım biraz kiloluyum. Yemek yerken annem çok kilolusun zayıfla dedi bu şekilde olmaz yürüyüş yap dedi. Bazen de çevremdeki insanlar bana kilolarımla ilgili kaf atıyolar artık bıktım ben böyle bu şekilde mutluyum kilolarımla barışıgım kendimi bu şekilde seviyorum bu şekilde tatlı buluyorum. Ama insanlar sürekli laf sokuyo az ye ekmek yeme yaglı yeme akşamları yeme. Onlara cevap verip onların seviyesine inmek istemiyorum. Ama artık dayanamıyorum. Yardım edin lütfen?
Annem bana çok kilolusun dedi :( ?
Cevapla