AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Biz fakirdik o yıllarda. Güzeldi çocukluğum yine de
Allah hayırlısı versin gönlün zengin olsun
Yumiyum ^^ bunu yazmamıştır kimse. Gerileri klasik :)
yazan oldu hem de çok (-:
Oha tüh :D
yaaaaaa (-:
cyayco:)) yakartop istop:) Çam ağacının ordan fındık bahcesinin en alt tarafına kadar ay ışığının eşliğiyle karda kaymak
uff be ne güzel (-:
:))
okuldan dönüşte önce sıdıka izlenir sonra power rangers :)
yazın hiç eve girilmez sürekli sokaklarda olunur :)
öğlen atari akşam saklambaç :)
çok güzeldi beeee çk özledim o yıllarıı :)
işte böyledir 90 larda çocuk olmak (-:
hakan peker-bir efsaneydi senle beraber olmakk :))))))
evet eski şarkılar başkaydı (-:
sevdiğin kıza mektup yazmaktı:) en yakın arkadaşını bulacan mektubu onla gönderecen:)
aaaa müthiş bak bu (-:
95 liyim çok az yaşadım ama şimdiki çocuklardan bin kat daha iyiydi
yaniiii
Yakında abartıp 1910 lar da da çocuktum ben diyeceksiniz diye korkuyorum..
hayırlısı olsun
biz ninja turtles larla mavi saçlı kızın günlüğüle ve dediklerinle büyüdük ama kendimi pikaçuuuuuu diye camdan atamadığım yaşta geçirdim...
90 larda çocuktum ama pokemın hiç sevmedim şeker kız candy vardı tsubasa vardı
onlarda güzeldi evet
95 liyim zaten 5 yasimdan oncesini hatirlamiyorum gjchhjj bunlari biliyorum ama yani 2000lerde mi cocuktum ben vjnm
seni ben bile çözemedim (-:
ewt doksanlar çok güzel son dönemlerini yaşadım ama olsun çok güzeldi çok.
doksanlar bam başkaydı
ewet allah bana bunları yaşattıgı için binlerce kez şükürler olsun.
amin
ekmek arası salça peynir ve sabahtan akşama kadar maç. dert yok tasa yok.
ohh en güzeli
en güzeli idi 15-20 yıl once :)
Parliament Gece Sineması, Karla Bonof - All My Life :)) Michael Jackson Moonwalker gösterimini hiç unutmam...
Bunları hatırlattığın için teşekkürler ama kardeş 21 yaşında nasıl 90lar çocuğu oluyosun anlamadık biz.
Babylade < pokemon < Tetris < atari benim dönemiimde vardı 2000'in başlarında :D 1995 dogumluyum bende :D
okul çıkışı önlüğü çantanın içine sıkıştırıp hava kararana kadar top oynamaktır
(o zamanlarada sokaklar daha güvenliydi)
Doksanların sonu ve başını bir yazmışsın :) , Tayfun , burak Kut, Ozan Orhon, Yonca Evcimik bunları unuttun
karışık yazdım kısaca 90'lar işte (:
Pokemon çıktığında Lise'de, Power Rangers zamanı ilkokul sonlardaydım o yüzden dedim :)
yoo benim çocukluğum dada vardı onlar meybuzz, tank falan filan
çocukluğun hangi seneler de geçti?
2004 felan 7 yaşındaydım
97 doğumlusun ama , fazla zevkini alamamışsındır
Bilmem.
Peki sizler 70 lerde çocuk olmak nedir bilirmisiniz? Televizyon bile henüz yoktu 70 lerin ilk yarısında
Hugo ve Tolga abiyle büyüyen nesilleriz ne mutlu bize..
ne mutlu aynen bize
tusubasa, çitos, pokemon, şişe süt hey gidi günler heyy
90-93 dogumlular bilirde bunları.yalnız biz 90larda bebek 2000lerde çocuktuk :D
1 yaşını dolduranlar bebek değil hatırlatırım istersen Google yaz (-:
18 yaşına kadar çocuk sayılırız o zaman.pek fazla geçmemiş hemen nostajiye gerek yok bu mantıga göre ;)
2003 ten sonra bitti her şey (-:
bizim mahalle biraz değişik sanırım.2007ye kadar devam etmiştik :D liseye geçince bitmişti herşey
aksama kadar sokakda oynama fırıldak yakar top saklambac susam sokagı ninja tosbagalar tsubasa daha nıcedı ıste
keske doksanları gormeseydım ne telebon var ne ınternet var okul ikide bir kapı parası dergi parası simdıkı okullar tablet dagıtıyo doksanlarmıs o gunler gıtsın bir dahada gelmesın
86 lıyım. hepsini gördüm yaşadım.
güzeldi o zamanlar.
Hobby çikolata paketlerinden çıkan gezegen stickerları... özledim.
misket , çivi oynardık Bl erik ağıçlarına dalardık ve pokuman hastasıydık Bl vb vb..
gazoz kapağı misket taso sporcu kagıtları (ulen oğuz çetin, hakan şükür, ertuğrul sağlam ve haminin resileri bulunmaz dı)
91de körfez krizini tvden canlı izledik...bombalar füzeler artık espri konusu olmuştu...saat 5-6 arası elektrik kesintisi olurdu
Bir başka bizim donem hem sokakta oyun oynadik hem PC ile büyüdük geçiş donemi cocuklariyiz :)
Cino çikolata vardı kayısılı.
ben de çok severdim onu
geçen gün bir yerde buldum
o kadar mutlu oldum ki
yedim ama tadı berbattı :)
üfff lezzetine diyecek yok
abi süper yaa :) gölgelerin gücü adına güüç bende arttıkkkk
alkislarlayasiyorum.com/.../he-man-ve-kainatin-hakimleri-acilis-sahnesi
83 dogumlugum doya doya yasadim ama bu saydiklarini degil.
Ve ozluyorum o gunleri.
en güzel çocukluk bizimkiydi.90 lar bambaşkaydı
hem de nasıl
96 lıyım ben sayılırım :D 90lar ayrıdır ya :D
sende 4 yıl kurtarmaz (-:
%40 kurtarır geçer geçer :D
horoz şekeri olan var mı
olmaz mı?
biraz fazla olacağım ama halk gofret var mı
ne isterseniz var. canınız mı çekti?
evet olsa da yesek
yersiniz yersiniz
Yaşın küçük gibi nerden biliyorsun 90 ları:)
demeyin şöyle minyonum ama 21 yaşındayım lütfen (-:
tamam geri aldım:)
sağolun (-:
tetrisi biliyorum zeynayıda diğerleinde yokum adam bisikleti sürüyordu ellerini bırkaıp tetris oynuyordu okadar fenaydı yani
90 doğumlu olarak bunların hepsini de biliyorum.
çok güzel zamanlardı
sen sonrina yetistin beybi :)
çıtır pıtır vardı ehee taşa sürtüyoduk onu :D
hatırlaya hatırlaya onu hatırladın ya beynini ayakta alkışlıyorum (-:
senin hatırladıkların çokmu farklı yumiyum pokemon filan gerzek insan
çok güzel günlerim oldu arkadaşlarla oynamaktan eve gelmezdim..
Leblebi tozu ve ağızda patlayan şekerde vardı ^^
leblebi tozunu yer Yusuf derdik biz (-:
yumiyumu ve zeynayı hatırlıyorum bak :D
yumiyum offff doldururdum cebimi (-:
1985liyim. 1990 yılını hatta 1988 yılını bile hatırlıyorum. evet çok güzel yıllardı.
80'lerde de çocuktum tabii bilirim...
abla sen zaten bilirsin
hepsini hatırlıyorum ne güzeldi :)
hem de ne (-:
80LERDE TRT 1 DE ÇİZGİ FİLM TARZAN, PARMAK ÇOCUK NİS OYNARDI
bende 94 doğumluyum bu dediklerin 2003 kadar vardı zaten :D
Evet bilirim, güzeldi :))
hem de ne güzeldi (-:
doksanlı olmak ayrıcalıktır.
hem de nasıl
Bilmeyen ağır liselidir asdfjk
(-: çok doğru
Bu power rangers falan yoktu olm bu hangi 90 kar sonu falan mı? Ninja kaplumbağalarımız olurmu? Transformers? Tusubasa nerde bunlar nerde devlet?
aynen dostum bizler şanslıydık.
hem de nasıl
zeyna ve minoyu çıkaramadım neydi onlar :)
zeyna savaşçı kızdı diğerini geç bende bilmiyorum (-:
İçinden kare şeklinde renkli renkli sakızlar çıkan paket mino :)
www.google.com.tr/search
şimdide olsa keskeeeeee :)
var ben bazen alır yerim (-:
yaaaaa bende istiyorum nerden buluyorsun :)
bizim burada satılıyo (-: yer yakın olsa canın sağ olsun derdim ama maalesef uzaktasın (-:
pekiii :)
çocukluğum o yıllardı be gardaşşş..
ah be gardaşım
Beyblade çok sonradan çıkmıştı ya, hiç ısınamamştm hatta..:D
Eveeet Çılgın Bediş :)))
yok mu başka işin (-:
:)) güzeldi, çocuktuk dert yoktu
çok doğru gelmeyecek zamanlar (-:
Tsubasayı unutmuşsun:)
unuttum valla neyse (-: