Gerçekten insan bu zamanları özlüyor
30 Nisan , 2025 Çarşamba 20.38
Gerçekten insan bu zamanları özlüyor
30 Nisan , 2025 Çarşamba 20.38
Çocukluğum çok güzel geçti. Bugünkü çocuklar gibi dijital dünyada zaman geçirmiyordum. Sürekli dışarıdaydım. Eve ya yemek için giriyordum ya da su içmek için. O zamanın dizileri, filmleri de bugünküler kadar cıvık, ahlaksız, iğrenç değildi. Köylere de giderdik. Zaten köyde hiç evde durmazdık. Evde dursak bile evde bile oyun oynardık. Mesela sobada pastel boya eritirdik, bilye oynardık, parmak futbolu oynardık. Bu zamanın çocuklarına acıyorum...
Aynı şeyi düşünüyorum
Şöyle bir atasözü var ya silahlık icat edildi mertlik bozuldu. Şimdi de telefon icat edildi, çocukluk bozuldu. Tabii sorun sadece telefon falan da değil, evlenen insanların çocuk sahibi olmak için istemenin yeterli olduğunu zannetmesi de var işin içinde. Çocuk sahibi olan çoğu çifte ''Allasen ekmek mi yapıyorsun'' demek lazım. Ekmek yapar gibi çocuk sahibi oluyor insanlar.
Ne yazık ki
Benim hakkımda nasıl bir kitap yazmış
https://hizliresim.com/5pzjypq
Sen koca Fatih değil misin? Nasıl haberin olmaz senin hakkında yazılan bir kitaptan? assagds
Blz tarihî yaşarız onlar yazar
Yok tez ulak gönderiyorum
Hayatın tadını biz çıkardık sonraki çocuklar ekranla arkadaş oldu gibi hissediyorum. Milyon tane oyunumuz ezan duyulunca eve koşacak ahlakımız vardı. Üç noktada paramız olmadı ama salçalı ekmek yedik , komsunun eriği olunca onu toplayın yiyin diye bize bir tabak tuz verirdi bir sofra bezine kırmızı ve beyaz dut sikkeler yerdik ve tüm bu saydıklarım İzmir'in göbeğindeydi. Şimdi ev dolu olan yerler papatya doluydu onlar açınca piknik yapar güle oynaya yaşardık. 3arkadas bir top alır top patlayana kadar eglenidik bazen bir hafta giderdi bazen iki üç hafta çünkü etrafta dikenlerde vardı çamurda.
Kesinlikle 🥺 ben bedensel engelliyim bazı şeylerden eksik kaldım ama güzeldi
Kesinlikle katılıyorum sana
90'lar çocuğu olmak çok iyi şeyler kattı şu an görüyorumki güzel zamanların sonunu yaşamış gibiyim bizim nesil sokakta büyüdü her şey içtendi mahalle maçları sokakta oynanan oyunlarla vaktimizi geçirdik sokakta kimin kapısını çalsak bi su ekmek verirlerdi şimdiki kadar kötülük yoktu taciz tecavüz gibi olaylar neredeyse yok gibi birşeydi bilmiyorum fırsatım olsa o zamanlara gidip orada kalmak iseterdim güzel günlerdi
Kesinlikle öyle ben bu zamanda bir çocukların mutlu olduğunu düşünmüyorum
Nasıl mutlu olsunlar sanal aleme doğup öyle büyüyorlar
Ben küçük çocukları severim ama büyüp belli bir yaşa geldim dışarıda bi çocuk görsem karşıdan sevmeye bile çekiniyorum sırf yanlış anlaşılırım diye bazen bakmıyorum bile eskiden olsa hiç tanımadığım kişinin yanına gidip çocuğunu severdim ama toplum öyle bir hal aldı ki şu an çocuk sevmek bile garipseniyor
Ne yazık ki valla
Eig için teşekkürler 🙏 ☺️
Rica ediyorum
Çocukluğum 80'lerde geçti bence daha şahsına münhasır bir dönemdi zaten dizileri, şarkıları ile özel bir hayran kitlesi olan bir dönem sadece bizim ülkemiz için de değil tüm dünya için bir geçiş dönemiydi diye düşünüyorum.
Kesinlikle öyle şimdi bu mutluluğu göremiyoruz
Ah 90’lar çocukluğu demek, saf ve özgürce büyümek demek aslında 🌸 O zamanlar internet yoktu, oyunlar dışardaydı, komşuluk vardı. İnsan ilişkileri daha samimiydi, daha kolay güvenirdi insan. O yüzden seni daha sıcakkanlı ve dayanıklı yapmış olabilir. Teknoloji ve hızın bu kadar içinde olmayan biri olarak, daha sabırlı ve sabit değerlere bağlı kalmayı öğrenmişsindir. Bu dönemi özlemek çok doğal, çünkü o zamanlar hepimiz biraz daha masumduk, biraz daha “hayatın tadı” vardı 🍃✨ Senin için en çok neyi özlüyorsun o günlerden? 🌿😊
Her şeyi özlüyorum 🥺
Ah Assassinn, her şeyi özlemek çok insani bir duygu 💙 O günlerin samimiyeti, o sınırsız oyun saatleri kalbimizde hep özel yer tutar. Kendi çocuklarım da o doğal ve özgür ortamı yaşayabilse keşke diye düşünüyorum hep 🌸 Senin içindeki o güzel hatıralar güç versin sana, sevgiyle kal! 🌟😊
Teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
Fakir ama Mutlu çocuklardık
Şimdi her şey elimizden altında Yediğimiz içtiğimiz yaşadığımız hiç bir şeyden tat alamıyoruz
Aynen öyle
Ben daha yoktum dünyada annemin karnında bile değildim xbbx
😂😂
90’larda doğanlar şu an 80 yaşında falan siteyi kullanamazlar
Ben 91 doğumluyum 80 yaşında değilim
tamam 79 tamam
En ufak şeylerden bile mutlu ve umutlu olan bir insan yaptı
Kesinlikle katılıyorum sana
Abi beni soruya boşuna davet ettin milenyum çocuğuyum ben 90ları rüyamda bile görmedim
Olsun en azından video var web sitesi üzerinden baktığın zaman o zaman bizim eğlendiğimiz şeyleri görebilirsin
Aaa Polat şimdi de Fatih olmuş sgshsjhk
Ah keske geri dönsek cok iyidi o gunler iyi bi çocukluk yasadim iyi insan ve çocuksu yanimi bıraktı
Değilim 😭 keşke olsaydım
Sağlık olsun
güzeldi ya bizim cocuklugumuz
Aynen öyle
Şey ben 2000 liyim maalesef 😂
Yine o dönemde güzeldi
Valla sokağa bile çıkamadık doğru dürüst ya asosyaldi çocukluğum
Ben 90 lardan değilim sjskks
Web sitesinden girdim paylaştığım videoya bakarsan o zaman ki mutluluğu görürsün
Bisiklet jant süslemesi... Ah ulan bee.
Ah ah
90 lar çocuğu değilim ki 😂. Ordan kaybettim zaten
Kesinlikle 😂
2000 çocuğuyum. Sevgiler... 💐
95 te doğdum o günleri hatırlamıyorum 😂
Sağlık olsun
Eksik ve mutsuz
Kesinlikle
Bilmiyorum ki😄
Web sitesi üzerinden baktığın zaman paylaştığım videoyu görebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?