Yaş aldıkça nasıl birisi oldunuz? Ve yıllar size neler öğretti?

Daha sessiz, çok dinleyen, acele etmeden emin adımlar atan, duygularını kontrol edebilen, iki güzel söze kanmayan, fizik ve güzellikten çok zekaya ve karaktere bakan, olayları büyütmeyen, herkes herşeyi yapabilir kafasında olan birisi oldum... Sizler, nasıl birisine dönüştünüz?
Yaş aldıkça nasıl birisi oldunuz? Ve yıllar size neler öğretti?
Cevapla