Ablamla aynı evde yaşamak istemiyorum ne yapmalıyım? Lütfen yardım eder misiniz?

Ablam kocasından ayrıldı ve 1 sene oldu ben 22 o 26 yaşında ama benim hakkımda insanları dolduruyor kimse benimle konuşmasın diye elinden geleni yapıyor hiç bir hatam olmasa dahi beni kötülüyor ve aynı evde yaşıyoruz
Örnek vermek gerekirse kendime ayakkabı alıyorum insanlara bunu o kadar abartıyor ki sanki ben hava atmak için almışım gibi ya da telefonumun üst modelini aldım aynı şekilde beni eziyor onun için aldı falan diyo be ben artık kendime hiç bişey almak istemiyorum..
Annem sürekli bana bağırıyor ne olduğunu anlayamıyorum hemen örnek vereyim bir gün evde herkes kahvaltı etmiş ben geç uyandım ve ekmeğin arasına bişeyler koydum tam yicem annem bir anda geldi ve bana bağırmaya başladı ben ne olduğunu anlamadım ne yapmaya çalışıyosun falan dedim sonra yemedim ve odama gittim meğerse ablam bir kaç komşumuza benim için demiş ki kaşar almış ama kendine saklıyo dolapta demiş tabikide böyle birşey yok bakkalcı gazeteye sarmış öyle vermiş bende öyle dolaba koydum ve 2 gün sonra ekmeğin arasına ne koysam DİE baktım dolapta görünce aldım ve annem bana bağırdı çağırdı yani olamayan şeyleri ben yapmışım gibi üzerime kalıyor ve sürekli bağırıyorlar ilk başlarda aynı sofraya oturuyorduk ama şimdi kimse beni sevmiyor ve ben taş kalpli gaddar ve acımasız biriymişim gibi yaklaşıyorlar bana evde bile istemiyorlar insanlara beni bu evde terk edeceklerini ve gidiceklerini anlatıyorlar ve ben bunları duyuyorum sorduğumda ise evet gidicez diyolar artık beni istemediklerini ve hatta sevmediklerini söylüyorlar annem biraz daha ileri gidip sen artık benim kızım değil bile dedi artık çok mutsuzum ailemle ve ne yapıcağımı bilmiyorum...
Ablamla aynı evde yaşamak istemiyorum ne yapmalıyım? Lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla