Ablam evde kaldı. onunla aynı evde yaşamak istemiyorum, her şeye salça oluyor. mantıklı bir şeyler söyler misiniz?

Ablamla aynı evde yaşıyoruz ve bu konuda çok muzdaribim, lütfen yardım edin. Kendisi 31 yaşında, evlenemedi, kimse onunla evlenmek istemiyor, 31 yaşında olmasına rağmen hala aile evinde yaşıyor, evden gitmeye de hiç niyeti yok, çalıştığı halde ayrı eve çıkmak gibi bir düşüncesi yok. Tam bir pislik. Öyle nefret ediyorum ki ondan. Evde sürekli herkesi tersliyor, azarlıyor. Babamı falan köpek gibi azarlıyor, kimse sesini çıkaramıyor. Sürekli her şeyden kavga çıkarmaya çalışıyor. Beni sürekli tersliyor, sürekli açığımı aramaya çalışıyor, ona bir şey söylemeye bile korkar hale geldim. Mutfağı bir tane bile bulaşığımı görse, ortalığı birbirine katıyor. Evi iyice sahiplendi, koca aramasına rağmen bulamıyor, hiç kimse onunla evlenmek istemiyor, ablana koca bul vs. Gibi şeyler söylemeyin lütfen. Asla bulamaz. Zaten evlenemediği için hıncını bizden almaya çalışıyor. Saygısızın teki. Suratını görmeye bile tahammül edemiyorum. Tiksiniyorum, iğreniyorum. Hayatımda gördüğüm en çirkef, en kavgacı insan. Evi iyice sahiplendi, ev babamın evi olmasına rağmen kendi evi gibi görmeye başladı, sanki biz onun evinde kalıyormuşuz gibi davranıyor. Lütfen yardım edin, gerçekten ağlayacak duruma geldim. Ben de yeni işe girdim, maddi durumumdan dolayı şu anda ayrı eve çıkamıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Çok bunaldım artık. Bizim evin aşağı katı boş ve ablamdan kurtulmak için, oraya taşınacağımı söyledim, bu sefer de ben orayı ofis yapacağım dedi. Gerçekten kafayı yemek üzereyim. Lütfen ablana koca bul falan demeyin, hiç kimse böyle biriyle evlenmez. Mantıklı cevaplarınızı bekliyorum.
Ablam evde kaldı. onunla aynı evde yaşamak istemiyorum, her şeye salça oluyor. mantıklı bir şeyler söyler misiniz?
Cevapla