Kaynanam ile aynı evde oturuyorum ama istemiyorum. Ne yapacağım?

Arkadaşlar 2 sene oldu evleneli, ve evlenmeden eşim bana annemle yaşarız sonra ben işe girerim ayrı eve çıkarız demişti. Ama ne işe girdi, ne dediğini yaptı. Çalışmıyordu evlendiğimiz de zatem bi nikah yaptık o yüzden. Kabul ettim ben de. Nasıl olsa ayrı evimiz olcak diye, ama geçenler de ; " hayatım paramız olduğunda ayrı eve çıkalım, ayrı ev istiyorum" dediğim de "sen annemi istemiyorsun" dedi ve boşanmaya kadar gittik barıştık bi şekilde söz de beni yanlış anlamış falan... Neyse şu an iyiyiz ama, cidden annesiyle aynı evde yapamıyorum kadın iyi hoş, çok da iyi anlaşıyoruz ama olmuyor, mahremiyetim yok. Kocam bana bir de süslen evin içinde güzel şeyler giy diyor, ananın yanında tanga ya da gecelik giyip karşına mı çıkayım diyesim geliyor. Hadi bunu odamız da yaptım diyelim, ses olayını napcaz? Vs vs yani cidden sıkıldım. Ay aman yapma annem duycak, annem uyuyo sessiz konuşalım vs. Bir de bazen bana napacağıma karışıyor yok şunu yap, şunu ye iç diye. Artık bunalıyorum. Ana baba evinden çıktım başka bir anneyle şimdi aynı şeyleri yaşıyorum, böyle nasıl birey olabilir ki bir insan? Kayınvalidem eşinden boşanmış oğluyla yaşıyorlardı zaten birlikte ama kocam annemi bırakmamak da ısrarcı. Kadın da zaten dün sizinle yaşamak istiyorum ya diyor sanki kafanıza iyice sokun bunu der gibi. Bencillik değil de nedir bu ya da ben mi abartıyorum lütfen söyleyin? :( Ya tuhafıma giden şey ise, kayınvalidemin annesi, yani eşimin anneannesi de tek yaşıyor, ama kayınvalidem annesin de kalmak yerine sizinle yaşıcam diyor. ne yapsam da annesi bizimle yaşamasa artık. Ya evlenmek de istiyor bi yandan ama, bir yandan da bazen hayır evlenmicem diyor gidiyor geliyor kararları.
Kaynanam ile aynı evde oturuyorum ama istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla