Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Sizin düşünceleriniz nelerdir? Benim sevdiğim bir yazardı ama yuh diyorum yani! 😪 Bu arada çok güzelsin <3
Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Şimdi arkadaşlar insanlar farkına varmasa bile kitaplar bilinçaltlarında izler bırakırlar pedofili çok iğrenç bir suçtur bu yüzden kim olursa olsun çok net ve keskin kurallar ile önü kesilmeli sonuçta bu gibi kitapları ergenlerde okuyor ve hiç azımsanmayacak derecede etkilenebilirler veya etkilenmezler ama bir çocuğa bu tür kitap, dizi ve filmler yüzünden tecavüz, istismar yapılma ihtimali varsa yüzde 1 ise bile kesinlikle lafı gevelemeden eğip bükmeden önlemler alınmalı çok iğreniyorum insanların oturdukları yerden kolay bir şekilde atıp tutmasından kendi sevdiklerinizi tecavüze uğrayan çocukların yerine koyun lütfen...
Pedofili vakalarını inceleyelim. Kaçı bir kitaptan ilham almıştır? Bakın, ben bu kitap toplama işinin zamanla farklı yerlere kayacağını düşünüyorum. Hep böyle başlar. Ortak haklılık üzerine bir kaç kişi yasaklanır, sonra o iş hep haksızlıklara sebep olur. Yasaklanacaksa, cübbeli Ahmet yasaklansın da görelim samimiyeti. Herif "badelemeyi" övdü açıkça! Kayıtları youtu. be da mevcut...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet pedofili ifadeler geçiyor fakat anlatımlarını birbirleriyle uzaktan yakından alakası yok. Diğer kitapta resmen zevkle aşkla anlatılmış olay, burada ise cinsel organ ile ilgili kelime bile geçmiyor. Tabi ki yine hoş değil ama farklı şeyler bencd
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Geçmiyor mu 😂 Ortası pembe yanları kıllı olan şey ney acaba 😂😂
Yok sayalım demedim zaten bende, diğer kitapta pedofiliye resmen özendiriliyor. Yani pedofili okusa 31 malzemesi olarak kullanır o derece. Ben okuduğumda içim kalktı, dışarı yemeğe çıktım çocuk görünce aklıma geldi psikolojimin içine etti yani. Bu ise yine kötü fakat aynı şey değil bence
Çıktı? Alıp okudun mu? Niçin yazılmış , ne kaynak kullanılmış gibi soruları kendin araştırdın mi? İki haber oluyor , insanlar hopa on yargı ile yaklaşıyor. Kendinizce bilmişlik tavırları. Ben okumadım. Haklı ya da haksız diye niçin yazılmış bilmiyorum. Biraz arastirin yazın. Kendi düşüncelerinizi yazın. Başkasının düşüncesini yazmayın artık. Yarı cahiller.
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne diyorsun beyin yoksunu? Kitaptan alıntı bu sayfalar.
Beyni olan insan. Sen biraz daha çalıştır şu beynini. O iki alintiyla, on yargı yapma. Kesin çözüm dediğin şey , detaylı bir taramadan geçer. Hani sen daha iyi bilirsin. Bir resime bakarak neyin ne olduğu tam bilinmez. O resmin altında yatan gerçekler ne? Bilgili 😂
Herşey açık açık yazılmış. Gerisi bizi ilgilendirmez, ne için yazıldığı da ilgilendirmez. Boş yapmak yerine attığım sayfaları oku. Konumuz bu ve bizi sadece bu sayfalar ilgilendiriyor!
Nerden baktığımızla alakalı. Haklısın. 2 farklı mekan , bulutlarla kapalı etraf. Ben dağın zirvesinde iken sen tepede. Benim senin tarafindan alcakta gözükmek. Haklısın. Resim işte. Hoşçakal.
Bunlari yazan bunlari düşünen ne söylesem kelimelere yazık
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elif şafakın ki de baya tüyler ürpertici ama onunki çocuk istşsmarına eleştirel bir bakış var gibi. Tabi kitabı okumadım ve bilmiyorum. Elif şafak hükümeti eleştirmeseydi bugün haber olmayacaktı orası da ayrı konu
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
En İyi Cevaplar