Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?

Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı.
Sizin düşünceleriniz nelerdir? Benim sevdiğim bir yazardı ama yuh diyorum yani! 😪
Bu arada çok güzelsin <3
Bu arada çok güzelsin <3



Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?

Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Abdullah Şevki'nin ardından Elif Şafak'ın da çocuk istismarını öven kitap yazdığı ortaya çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla