
Elif Şafak adlı Fettoşcu yazarın Mahrem adlı kitabında da böyle rezillikler olduğu ortaya çıkmış.
Üstelik bu kitap 26 yıldır yayınlanmaya devam ediyormuş. Ve bu kitaba ödül de verilmiş. Kim ödül vermiş derseniz Fettoşcu Avrasya yazarlar birliği adlı terör örgütü. Ama şunu unutmayın ki bu kadın da bu Avrasya yazarlar birliği adlı kuruluş da 15 Temmuz hadisesine kadar hükümetten de himaye görüyordu bu alçaklar. Televizyonlarda, radyolarda boy boy gündem oluşturuyorlardı.
Bu Fettoşçulardan oldum olası hep nefret etmişimdir. Haklıymışım.

Utanıyorum bu toplumsal kokuşmuşluktan. Utanıyorum böyle tepkisiz ve duyarsız bir toplum içinde yaşamaktan. Utanıyorum bu şerefsizlere yazar diye değer verilmesinden.
Yazıklar olsun. Yazıklar olsun. YAZIKLAR OLSUN bu memlekete.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar