Daha dün bir pedofili rezaletine kızarken şimdi ödüllü pedofilik sapık yazarımız varmış. Elif Şafak Mahrem kitabını duydunuz mu?


Daha dün bir pedofili rezaletine kızarken şimdi ödüllü pedofilik sapık yazarımız varmış. Elif Şafak Mahrem kitabını duydunuz mu?
Daha dün Zümrüt apartmanı ve Abdullah Şevki denen şeref yoksulunun rezaletini konu alan paylaşımlarla sinirlerim bozulmuşken bugün yeni bir rezaleti öğrendim.
Elif Şafak adlı Fettoşcu yazarın Mahrem adlı kitabında da böyle rezillikler olduğu ortaya çıkmış.
Üstelik bu kitap 26 yıldır yayınlanmaya devam ediyormuş. Ve bu kitaba ödül de verilmiş. Kim ödül vermiş derseniz Fettoşcu Avrasya yazarlar birliği adlı terör örgütü. Ama şunu unutmayın ki bu kadın da bu Avrasya yazarlar birliği adlı kuruluş da 15 Temmuz hadisesine kadar hükümetten de himaye görüyordu bu alçaklar. Televizyonlarda, radyolarda boy boy gündem oluşturuyorlardı.
Bu Fettoşçulardan oldum olası hep nefret etmişimdir. Haklıymışım.
Daha dün bir pedofili rezaletine kızarken şimdi ödüllü pedofilik sapık yazarımız varmış. Elif Şafak Mahrem kitabını duydunuz mu?
Pedofili içeren kitaba ödül verecek derecede sapık edebiyatçılarımız da varmış.
Utanıyorum bu toplumsal kokuşmuşluktan. Utanıyorum böyle tepkisiz ve duyarsız bir toplum içinde yaşamaktan. Utanıyorum bu şerefsizlere yazar diye değer verilmesinden.
Yazıklar olsun. Yazıklar olsun. YAZIKLAR OLSUN bu memlekete.
Daha dün bir pedofili rezaletine kızarken şimdi ödüllü pedofilik sapık yazarımız varmış. Elif Şafak Mahrem kitabını duydunuz mu?
Cevapla