• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Nafaka süresiz mi olmalı, 5 yılla mı sınırlandırılmalı? (Sayfa 2)

Fettanşey
Fettanşey Takip Et
Xper 7 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Yapay Zekaya Sor
Nafaka süresiz mi olmalı, 5 yılla mı sınırlandırılmalı?
Cevapla
İş Soruları Nedir Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

104

Cevap

206

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    erkeklerin işine 5 yıl gelmiş, sen aldıt sonra yapanadım de sonrada 5 yılla sınırlandırılmasından faydalan kaç kurtul oyle mi? haaaa saçmalık tabi ki de red edilmeli bir seymayı gosteriyo çakallar boyle kadınlarda olabilir diye, sen masum anadolu kadınını elin bilmemleleriyle karıstırmayacaksın kadını dov et sınra ayrıldıgında kaç git klacak sey degil, yazık günah kadına tabi ki para vermeli !!!

    0
    0 Yorumla
  • cikolatali_hamsi
    cikolatali_hamsi Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 320 cevap paylaştı.

    Çocuk varsa 20 yaşına kadar almalı.
    Eş ise evlilik süresi kadar almalı.
    Mesela diyelim ki kadın 3 ay evli kaldıysa nafaka 3 ay.
    20 yıl evli kaldıysa nafaka 20 yıl.
    Böylece 3 ayda boşanan NAFAKA DOLANDIRICILARI avucunu yalamış olur.

    1
    0 Yorumla
  • okan40
    okan40 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl

    Hiç olmamalı. Bizden alınan nafakalarla elin adamlarıyla fingirdeşildiğini biliyoruz. Kadın erkek eşitse, kadınlar ayaklarının üzerinde durabiliyorsa bizim nafakamıza muhtaç değiller. Kendileri kazansın kendileri yesin...

    1
    0 Yorumla
  • gozluklusirin2019
    gozluklusirin2019 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 43%
    +1 yıl

    Son derece istismara açık bir konu bu; servet avcısı kadınlara -sözüm meclisten dışarı- bir önlem olarak bakarsan beş yıl mantıklı ama haklı gerekçelerle ömür boyu alması gereken kadınlarımızı da mağdur etmemek lazım...

    1
    0 Yorumla
  • Cafer123456789
    Cafer123456789 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    kendi evladına para verecen yabancıya vermeyecen.. süresiz olmalı. hem sadece para olmaz onunlan ilgilenmen gerek. her sey sadece cocuk yapmakla bitmiyor. o kişi senin evladındır, canındır, kanındır. herşeyindir.

    1
    0 Yorumla
  • admkck206
    admkck206 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben bir ay evli kaldım eşim evi terketti boşanma davası açtı nafaka tazminat vs isterse ben napıyım şimdi hak mı bu? Kaçarak evlendik bide herşeyi ben yaptım. Nafaka tamamen kalkmalı çocuk harici kimseye verilmemeli madem herkes eşit diyorsun herşey eşit olmalı

    2
    1 Yorumla
    • xhryx
      xhryx
      +1 yıl

      geçmiş olsun hocam herkes kendi çıkarlarını düşünüyor maalesef

      Yorumla
  • Pop-cornxx
    Pop-cornxx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 106 , eic 38%
    +1 yıl

    Kadın gerçekten mağdur ve özellikle çocuklu ise almalı. Kendi ayakları üzerinde duruma gelene kadar verilmeli. Sonrasında çocuğa verilmeli çünkü o halen onların çocukları ve masum. Erkekte-kadında

    2
    0 Yorumla
  • SLanaDelRey
    SLanaDelRey Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Süresiz olsun. Çocuğu işleri kadına yık kadını aldat sonra boşan kafa rahat yok öyle dünya hade

    6
    3 Yorumla
    • KuşlarKadarOzgur
      KuşlarKadarOzgur
      +1 yıl

      velayeti almasın o zaman çok mu zor ay ku

      Yorumla
    • SLanaDelRey
      SLanaDelRey
      +1 yıl

      Niye ayrılsın bebişkosundan

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Allah bir erkeği senin avucuna düşürmesin...

      Yorumla
  • siradanbirigibiymis
    siradanbirigibiymis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bende şu an boşanıyorum ama yine de sınırlandırılmalı. Erkekler hayır kurumu değil ki ömür boyu bir kadına bakmakla yukumlendirilsinler. Benim yok ama cocuklari olanlar icin cocuk 10 yasina gelene kadar olsun mesela ondan sonra anneye verilen nafaka kesilsin, o zamandan sonra cocuk okuldan kendisi de gelip gidebilir anne de çalışabilir.

    2
    1 Yorumla
    • Şapşik_yeaa
      Şapşik_yeaa
      +1 yıl

      Akıl yaşta değil baştaymış dedirten entry

      Yorumla
  • bulutemirb
    bulutemirb Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 47%
    +1 yıl

    Bazı kadınların çalışma gibi bir durumu olmaya bilir sonuçta kime ne olacağını bilemeyiz bence nafaka süresiz olmalı belki kadına bakmak istemiyebilirsiniz ama sonuçta ortada kalan çocuk sizinde çocuğunuz

    0
    0 Yorumla
  • Anywhereeeee__
    Anywhereeeee__ Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl

    Bu işin tek çözümü şu 19 yaşına gelen kızların hemen kocaya gitme merakı yerine kariyer iş sahibi olan neslin yetişmesi gerekiyor kendi ayaklarının üzerinde durduğun sürece kimseye tahammül etmek zorunda kalmazsın

    0
    0 Yorumla
  • Minanermin
    Minanermin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Sadece çocuk için ödenmeli belirli bir zamana kadar. Kadınlar asalaklıktan çıkmalı artık.

    5
    0 Yorumla
  • zeynep1234567567
    zeynep1234567567 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabi ki süresiz olmalı erkekler evlenmeden ve boşanmadan iki kere düşünmeli bence ayrıca bana ne ya ben evli değilim niye bu sorular bana bildirim olarak geliyor 😂😂

    2
    1 Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Evlenmem o zaman...

      Yorumla
  • üçgenkafa
    üçgenkafa Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Kaç sene evli kalındıysa o kadar ödenmeli bence
    Ve huzursuz yere davayi ilk kim acarsa o nafaka ödemeli.

    Böylelikle boşanmaların önüne azda olsa geçile bilir bence

    3
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Nafaka oldukça ilginç bir durum bu. Kimisi gerçekten ihtiyacı var diye alır, kimisi de aldığı parayı sevgilisi ile yer. Bu konuda iyi araştırma yapılmalı. nafaka bağlansa bile zaman zaman kontrol edilmeli.

    0
    0 Yorumla
  • Lovegood
    Lovegood Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Ömür boyu nafaka ödemek gerçekten erkekler için bir eziyet kadın kendini toparlayıp bir işe girene kadar nafaka ödemek daha doğru olur diye düşünüyorum 💫

    1
    0 Yorumla
  • ici-vesma
    ici-vesma Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 41%
    +1 yıl

    O aile bakanı yelloz tam bir erkek düşmanı. Kendisi de boşanmış bir kadın, bilir indira gandiyi. Medeni Kanuna göre taraflar eşit değil mi? Sildirmesinler bakış açılarını.
    Yeter!

    1
    0 Yorumla
  • Soulfly_34
    Soulfly_34 Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 39%
    +1 yıl

    Çocuk yani iştirak nafakasında sorun yok bunun yönetimii kontrol edilmeli.
    Eşe ise bence maksimum iki sene ile sınırlandirılmalı sosyo ekonomik durum göz önünde bulundurularak.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çok basit cevabı yasalar ve kanunlar sadece sahtekarlar içindir.. Örnek ben boşansam 1000tl ise 2000tl veririm yadan fazlasıyla veririm, eşiminse baba tarafı zengin onlarda zaten bir kuruş istemez fakirce olsak isteme olmaz, aklı basında iki insan anlaşır zaten paranın miktarı olmaz az ya da çok ne ihtiyacı varsadır..

    0
    0 Yorumla
  • İnfllames-54
    İnfllames-54 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl

    Sınırsız nafaka haksızlıktır, soygundur, sömürüdür. Asla desteklemiyorum.

    4
    0 Yorumla
  • Grhozturk
    Grhozturk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl

    Tamamen kalkmalı, yapılan yanlış evlilik sadece erkeğin suçu değil, adam olan zaten çoçuklarına bakar birde eski eşe niye ödeme yapayım

    2
    0 Yorumla
  • Kelebekus_
    Kelebekus_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Kadın ve çocuğu mağdur etmemek için süresiz olmaya devam etmeli. Kadın haklıysa ve çocuk varsa erkekde bunu ödeyebilecek durumdaysa devam etmeli.

    2
    11 Yorumla
    • _Asli_04
      _Asli_04
      +1 yıl

      Herkes eksilemis nedense

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Erkekleri insan yerine koymadığınız içindir...

      Yorumla
    • Kelebekus_
      Kelebekus_
      +1 yıl

      @antivenom erkekleri insan yerine koymadım değil aslında kadın haklıysa dedim ki türkiyede genel olarak bu boşanma durumlarında erkekler hiç haklı çıkamıyor. Kadın haklıysa demekten ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama ortada çocuk varsa onun geleceğini her iki tarafta üstlenmeli bence ve aldatma şiddetli geçimsizlik yüzünden boşanan insanları varsayarak konuştum işine gelmeyenler eksilemiş.

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Benim etrafimda da hep erkekler magdur oldu.

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Off sizin gibi erkekleri haksiz konumuna yerlestirenleri gordukce insanlardan karsi cinsten ve evlilikten hic hazzetmiyorum...
      Sonra erkekler neden evlenmiyor.
      Hayati zindan edecek kozlar var elinizde neden evlenip de kendi hayatimizi mahvedelim ki...

      Yorumla
    • Kelebekus_
      Kelebekus_
      +1 yıl

      @antivenom kardeşim bak kadınları savunuyorum demiyorum Türkiyede boşanma konularında kadınlar mağduru oynadığı için erkekler haksız duruma düşüyor yani Türkiye de erkekler haksız kadınlar haklı olarak görülüyor genel olarak eşit haklara sahip değiller burda ben erkekler haksız lanet olsun erkeklere demiyorum aslında erkekleri savundum da sadece yalnış anlaşılmışım.

      Yorumla
    • Kelebekus_
      Kelebekus_
      +1 yıl

      @antivenom Oradaki soruya göre cevap verdim buda yalnış anlaşılmama sebep olmuş o kadar

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      O zaman ayni şeyi ifade ediyormuşuz.
      Neyse. Ben bu şartlar altında belki evlenme olasılığım, madeni paranin havaya atilinca dik gelme olasiligindan daha az... veya oyle bir olasilik yok...

      Yorumla
    • Kelebekus_
      Kelebekus_
      +1 yıl

      @antivenom herkes evlenmek zorunda değildir fakat yaşın daha 18 daha görüceğin birçok şey var diye düşünüyorum ileriki yaşlarında bunu daha iyi anlarsın. Etrafındaki insanların yaşadıklarından kendine pay biçip ders çıkarmaya çalışma herkesin hayatı kendine yaşayıp görebilirsin kaderinde ne varsa

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Ailem bu konulari aciyor.
      Ve beni tanidik biriyle evlendirceklerini filan soyluyorlar ilerde...
      Kusura bakma ablacim. Etrafimda kotu ornekler varken etkilenmemem mumkun degil. Haberlerde de goruyorum nafaka icin bosayani, altinlari alip kacan kizlari filan...
      Yani durum belli zaten.
      Kuzenimin yaptigi evlilikten de anladim ki kizlar sevgiden cok rahat etme veya kendini kurtarma amaciyla evleniyor. Kendini saglama almak icin... kimse severek evlenmez artik. Devir boyle. Insanlar igrenc...

      Yorumla
    • antivenom
      antivenom
      +1 yıl

      Ayriyeten. Erkekleri savundum demene ragmen suresiz olmasi gerektigini soyledin...
      Ustelik kadinlarin rol yaptigini bile bile.
      Çelişkili ifadeler...
      Suresiz olsun dersen herkes eksiler.
      Erkeklerin isi gucu yok para yetistirsinler karilara...

      Yorumla
  • dbrdbr
    dbrdbr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    Baba çocuğun bakımını üstlenmek zorunda ama boşadığı kadına vermek zorunda değil ona göre bişey düzenleyebilirler

    2
    0 Yorumla
  • BekirD
    BekirD Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    6 aydan fazla olmamalı çocuk için zaten nafaka alınıyor 18 yaşına kadar
    Genel olarak babadan maaşın dan kesinti yapılıyor
    Kadın için 6 ay yeterli
    Zanimca

    0
    0 Yorumla
  • Kantarma
    Kantarma Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı.

    allah çarpsın bigun nafaka ödeyecek duruma düşersem bir girdim çıktım diye sonsuza kadar kadına dostuyla yiyeceği para saglayana kadar 5 kurus vermem alabilen alsın

    0
    0 Yorumla
  • ahmetkara-xyz
    ahmetkara-xyz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl

    Kadın çalışmayıp ve evlenmeyip ömür boyu nafaka alabiliyor. Bu garip bir durum çünkü sevgilisi ile aynı evde evli gibi yaşıyor ömür boyu maaş için ve sigortasız çalışıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Zorba_06
    Zorba_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 57 , eic 76%
    +1 yıl

    çocuk için nafaka diye bir şey olması bile saçma. ancak bazı dingil babalar için kanunda yazılı çizili olması önemli. ancak, kadına verilen nafaka 5 yılla sınırlı kalması, daha mantıklı.

    0
    10 Yorumla
    • siyahxbmg
      siyahxbmg
      +1 yıl

      Kadına nafaka verilmemeli! Ben böyle düşünüyorum. Böyle olursa bu kadın yan gelip yatmayı seçer. Çabalamayı değil.

      Yorumla
    • Zorba_06
      Zorba_06
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum

      Yorumla
    • siyahxbmg
      siyahxbmg
      +1 yıl

      : )

      Yorumla
    • Zorba_06
      Zorba_06
      +1 yıl

      @siyahxbmg bu gülümseme iyi bir şey mi :)

      Yorumla
    • siyahxbmg
      siyahxbmg
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • Zorba_06
      Zorba_06
      +1 yıl

      @siyahxbmg teşekkür ederim.

      Yorumla
    • siyahxbmg
      siyahxbmg
      +1 yıl

      Ne için?

      Yorumla
    • Zorba_06
      Zorba_06
      +1 yıl

      @siyahxbmg minicik, miniminnacık mutluluğuma katkıda bulunduğun için :)

      Yorumla
    • siyahxbmg
      siyahxbmg
      +1 yıl

      Her neyse kafam basmıyor. İyi geceler dilerim.

      Yorumla
    • Zorba_06
      Zorba_06
      +1 yıl

      @siyahxbmg iyi geceler.

      Yorumla
  • Barannnsss
    Barannnsss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence ne 5 sene ile sınırlandırılmalı nede ömür boyu devam etmeli. Aile bakanımız tam tersi cinsiyette olsaydı farklı kararlar alınabilirdi belki ama onun verdiği kararda yanlış. Evlendin 1 sene sonra boşandın ortada çocukta yok el vicdan el insaf ömür boyu nafaka müstahak mıdır sizcede?

    0
    0 Yorumla
  • Zambi
    Zambi Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Gercekten anlasabilceeniz biriyle evlenin ki bosanma durumu olmasin. agzi bal calan ama dolusu yalanlara kanmayinda durust insanlara bakin. bu kimsenin hosuna gitmiycek ama kusura bakmayin gercekler bunlar.

    0
    0 Yorumla
  • _AskerYareni_
    _AskerYareni_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Beş yılla sınırlandırılmalı. Erkek de insan sonuçta. Hayatı para ödeyerek geçiyor milletin. Zaten çocuğunu düşünen adam parasını verir, harçlıksız bırakmaz. Kadın da girsin çalışsın.

    0
    0 Yorumla
  • 0mustafa4
    0mustafa4 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    Şartlara gore saglanmali bence kadinin durumu yoksa 5 yıl ideal kadinin kendini toparlamasi acisindan kadinin durumu iyi se verilmemesi taraftariyim nafakin

    0
    0 Yorumla
  • elbasantava
    elbasantava Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Aileye göre karar verilir çalışmayan bir kadın için zor yani çalışan için ise almaya gerek yok demiycem çocuğunun hakkıdır baba bunu çocuğuna vermeli yani bunu düşünmeli

    0
    0 Yorumla
  • Stardustt25
    Stardustt25 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    Eğer çocuk varsa süresiz olmalı ona bakacak tek kişi annesi değil çocuğunun bakımını babası üstlenmeli bu da nfka ile olur ama çocuk yoksa da 5 yıl bile olmamalı.

    0
    2 Yorumla
    • Ponkitonki
      Ponkitonki
      +1 yıl

      Çocuk 30 yaşına geldiğinde adam niye nafaka ödesin yav yani onun da sınırsız olması saçma çocuk üniversiteye gidene kadar anneye verilir üniversite okurken bizzat çocuğa verilir çocuk kendi işini edinince de kimseye verilmez bence böylesi daha doğru

      Yorumla
    • Stardustt25
      Stardustt25
      +1 yıl

      Çocuk üniye giderken babasından harçlık almadan mı gidiyor, ya da üniden sonra hayatını kurarken babasız mı kuruyor. Her anında ailesi yanıbaşında oluyor. Bunu o yüzden süresiz demiştim. Ama kendi işine girip kendine bakabildiği konumda nafaka kısmı kalmaması lazım tabi.

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Nafaka komple kaldırılmalı erkeğin özgürlügüne yapılmış en büyük darbelerden birisidir. Lafa gelince eşitlik dersiniz ama parayada taparsınız. Mağdurmuş neyse sakinim sabah sabah sinir ettiler

    0
    0 Yorumla
  • Mavialev71
    Mavialev71 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cocuk olsa dahi odenmemeli. Çocuğu varsa zaten erkek nafaka olmaksızın çocuğuna bakacaktır. Eğer bakmıyorsa bizi ilgilendirmez çocuk yapmicaktiniz o zaman

    0
    0 Yorumla
  • serioladumerili
    serioladumerili Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadın erkek eşitliğini savunurum. Kim kimi mağdur ettiyse en başta tazminat verilir ve herkes yoluna gider! Erkek de tazminat alma hakkına sahip olmalı. Bu kadın lehine olan bir ayrımcılıktır.

    1
    0 Yorumla
  • drnuri
    drnuri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Ben boşanan kadının mağdur olmaması için kendi düzenini kurması ve ayaklarının üzerinde durması kocanında mağdur olmaması için beş yılla sınırlandırılması taraftarıyım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Gerçekten ihtiyaç durumu varsa ve kadın haklı ise durumu düzenlene kadar baba destek olmalı ama hukuk bunu doğru şekilde tespit edebilmeli. Tespit kısmı ülkemiz kaliteli personel ordusu ile 😂 çok zor. Mümkün değil hatta

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sınırlandırılmalı, kadında kendi ayakları üstünde durabilmeli, bunu kullananlar oluyor
    Çok yakından gördüğüm bir olay kadın nafaka alıyor ama başkasıyla imam nikahlı yaşıyor sırf nafakası kesilmesin diye, düşün bunun 20-23 yaşlarında çocuğu var bunca yıl sırf ek gelir olsun diye resmî nikah kıymamış

    0
    0 Yorumla
  • burcushe
    burcushe Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Nafaka sadece çocuk için ödenmeli ve sınırı olmamalı.

    2
    0 Yorumla
  • masumcocuk34
    masumcocuk34 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    ya 5 yılla sınırlandırılacak ya da 5 yıl içinde evlenirse yine sonlanacak nafaka.

    2
    0 Yorumla
  • simfiross
    simfiross Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 59%
    +1 yıl

    Çocuk reşit olana kadar nafaka vermeye devam etsin. Kadın kendine bakabilir

    2
    0 Yorumla
  • Deliyimbendeliyim
    Deliyimbendeliyim Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 597 cevap paylaştı.

    Nafaka çocuğa bakmak için veriliyor sanki kadın o parayla tatile çıkıyormuş gibi algı yaratılmış

    2
    1 Yorumla
    • KaranlıkSahis
      KaranlıkSahis
      +1 yıl

      Genelleme yapmaya gerek yok tatile gidip yan gelip yatanlarda var şeyma subaşı gibi :)

      Yorumla
  • The_Quest
    The_Quest Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl

    ben hiç ödemem ödememek için o kadının kahrını çekerim ömür boyu ama tek kuruş vermem

    2
    0 Yorumla
  • müyendizbeyğ
    müyendizbeyğ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl

    Evlilik süresi ne kadarsa o kadar olmalı bence. bir yıl birlikte yaşa sonra boşan nafaka parası al ömür boyu olacak iş mi.

    0
    0 Yorumla
  • antlove
    antlove Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 45%
    +1 yıl

    Çiftleri sadece ölüm ayırsın, bu tartışma hiç olmasın isterdim ama;olurmuki?🤔 Ben dileyeyimde, belki olur.

    0
    0 Yorumla
  • fdklgdf
    fdklgdf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51 , eic 37%
    +1 yıl

    eger annede kalıyorsa çocuk anne çalışsa bile hayat çok pahalandı karşılayamaya bilir ama annede kalmıyor kadın çalışmıyorsa 5 yıl normal

    0
    0 Yorumla
  • Medeniyetyularii
    Medeniyetyularii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kadın erkek eşit ise kalksın. Lâkin koca kendi isteği ile çalıştırmadı ise eşini o zaman nafaka şart olmalı. Dolandırmalarda erkeğe tazminat ödettirilöeli. Say say bitmez

    0
    0 Yorumla
  • ƁЄƦƦƳƁƲƬƇӇЄƦ
    ƁЄƦƦƳƁƲƬƇӇЄƦ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Kadına nafaka verilmesi kadına hakaret gibi geliyor bana. Ortada çocuk varsa masraflar iki tarafa da ait olmalı. Evlilik sözleşmesi yapın beyler.

    0
    0 Yorumla
  • BeyBoran
    BeyBoran Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 73%
    +1 yıl

    Nafaka evliliğin gerçekliğine ve süresine göre verilmeli bizzat kendim babasız büyüdüm babam gram nafaka vermedi ancak şimdi yeniden birleştik :)

    0
    0 Yorumla
  • GünMavisi
    GünMavisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 65%
    +1 yıl

    Hiç olmamalı. Kimse alakası kalmamış birine para bayılmak istemez. Mesele çocuksa nakit olarak değil ihtiyacı ne ise o alınarak halledilebilir.

    0
    0 Yorumla
  • sonromeo023
    sonromeo023 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 43%
    +1 yıl

    Ortada çocuk varsa süresiz olmalı. Yoksa 5 yıl yeterli. Nitekim bazı kötü niyetli insanlar karşısındaki insandan sırf para koparmak için evleniyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • khanka
    khanka Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    Bence nafaka cok varsa sadece cocuga verilmeli... cünkü bosandiktan sonra erkek kadina bakmak zorunda degil...

    0
    0 Yorumla
  • --Altus__
    --Altus__ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Süresiz nafaka adaletsizlik. Kadın erkek eşitliği diye yırtınanlar buna nasılda kör sağır dilsiz kalıyorlar acaba

    0
    0 Yorumla
  • minnakareller
    minnakareller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Nafaka bence 5 yıl değil de kimin ihtiyacı varsa ona verilmeli ve çocuk bakımı kimdeyse onu karşılayacak kadar da verilmeli

    0
    0 Yorumla
  • PreCore
    PreCore Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 47%
    +1 yıl

    Süre belirlenmeli ayrılık durumuna göre, süresiz diye birşey olamaz. Ne bu biz erkekler malmıyız çalış öde habire ne kebap 😡

    0
    0 Yorumla
  • Makaveliiii
    Makaveliiii Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın ve Erkek eşitliğinde bahsediliyor kadınlarıa nafaka istihdam sağladıkça erkekler mağdur oluyor kadın terörü başlıyor bu sefer de insan evlenmekten korkar oldu ya Lanet olsun

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nafaka denen şey tamamen kalkmalı. Kadın da kendi ayaklarının üzerinde durmayı öğrenmeli.

    5
    0 Yorumla
  • AdamGibiAdam__
    AdamGibiAdam__ Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 47%
    +1 yıl

    sınırlandırılmalı. 3 sene evli kalıp da incir kabuğunu doldurmayan şeyden boşanan kadınlara sınırlandırılmalı

    0
    0 Yorumla
  • morpathy
    morpathy Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Erdoğan'ın kurduğu KADEM denen illet kurumdan onay almadan Bakanlıklar, meclis ve siyasi partiler hiçbir kanun çıkaramıyorlar

    0
    1 Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Oy verenler dusunsun

      Yorumla
  • Devamını Gör (190)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Nafaka süresiz mi olmalı, 5 yılla mı sınırlandırılmalı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nafaka süreli mi olmalı süresiz mi? 70 cevap verildi
Nafakanın 6 yıl ile sınırlandırılması önerildi. Kadınlara verilen nafaka süreli mi olmalı? 330 cevap verildi
Hukuk 4 yıl mı 5 yıl mı? 4 cevap verildi
Işten Çıkarma Yasağı 1 ay uzatildi? Bir kac ay daha uzar mi sizce? Bilgisi olan acil yardım... 4 cevap verildi
Yasın süresi mi olmalı? 8 cevap verildi
Hukuk 5 yıl olmus sizce bu mantıklı mi? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨