AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
Kadın haklıysa nafaka sınırsız olsun ama kadın ortada bisey yokken nafaka için boşandıysa 5 yıl hatta nafaka almasın.
Cok sacma bir uygulama nafaka 1 yil bile olmamis evlilik icin cocuk yoksa bile ömür boyu nafaka sistemi kölelik bu
Allah belirlemiş 3 ay eğer hamile ise doğuma kadar diye. Bunu baz alırım.
bu konu beni asar herkes hak ettiği neyse onu alsın
Açıkçası buraya düşüncelerimi yazarsam işin içinden çıkamayız🙅
Çocuk varsa sadece çocuğun masrafları için ödenebilir. Diğer türlü haksız para
Sadece çocuk için nafaka alınmalı o da ortak olduğu için.
Kadın kensi ayaklarının üstünde durana kadar devam etmeli daha sonra kesilmeli
zaten öyle ama sirf nafaka almak icin icin kacak calisan mi dersin is bulabildigi halde calismayanlar mi dersin dolu..
Nafaka diye birşey olmamalı. Eşit sek herkes eşit şartlarda olmalı. Hiçbir cinsiywtin pozitif ayrımı olmamalı
Tamamen kaldırılması gerekir. Sevmediğim anlasamadigim birisi için neden para ödeyeyim?
Bence çok gereksiz herkes kendi hayatını idame ettirmeli
Sınırlı olmalı. Kadın da çalışabilir kendine bakabilir.
iki ucu pis değnek bunun bu kişiden kişiye değişmeli
Sadece çocuk için ödemeli ve artık şu ayrım yapılsın.
İhanet ettiyse taraflardan biri ömür boyu ödesin. Müstehak.
Ömür boyu nafaka ödemek sence çaremi?
@BankerB ceza. Yaptığı bkun acısı biri şekilde çıkmalı.
Ceza olacağını pek sanmıyorum açıkcası...
@BankerB olur olur. En azından can sıkar bir süre sonra.
Bir bakıma mantıklı. Fakat iki taraf içinde olmalı
@BankerB hatayı kim yaptıysa işte. Kadın erkek ayırmıyorım
Aynen
Sınırlandırılmalı. Çocuk için devam etmeli ama kadına devam etmemeli.
Ölene kadar nafaka insan haklarına aykırı ! Sınırlı olmalı
Nafakayı kazanç kapısı görüp evlenmeyen kadınlar var
Çözüm basit çocuk varsa ödesin yoksa ödemesin bunu da biz mi söyliycez
Hem bu çok komplike bir konu erkeğin kadının hayatına etkisi de önemli mesela bir kadın hayatı boyunca ev hanımı olduysa 50 yaşında boşanması durumunda bu kadının yapacağı bir şey yok ortada kalır bu durumda kadının mağdur olmaması için erkeğin bir şeyler yapması gerekir 30 küsür sene biriyle evli kalıp sonra bana ne ondan dememek gerek illa yasaya gerek yok vicdanen de bu böyle ama atıyorum 25 yaşında 2 yıl evli kalmış boşanmış bu durumda nafaka ödenmesi çok saçma çocuk varsa çocuğun masrafı falan karşılanmalı tabii ki buna itiraz eden kendinden utansın bir de okulu bırakıp evleniyor diyenler olmuş bırakmasaymış yani bu onun problemi herkes kendi geleceğinden sorumludur evleneceği kişi ben çalışmanı istemiyorum diyorsa o zaman git başkasıyla evlen diyip çekip gideceksin geleceğini o adamın lafına göre şekillendirdiysen ortada bırakılmayı göze almışsın demektir sonra ağlamasınlar bir de ailesi okutmayıp zorla evlendirilen kızlar var böyle biriyle evlenen erkek de o kızın bütün sorumluluğunu almak zorunda yok öyle zorla evlenip sonra ortada bırakmak sonuç olarak çok fazla detayı olan bir konu bu her insan ayrı ayrı incelenip değerlendirilmeli her zaman kadın mağdurdur kafasından vazgeçmek lazım evet mağdur kadınlar var ama bu bütün erkeklere mal edilemez
Okadar uzun yazdin ki okuyamadim
Ben 2007 den beri ödüyorum alıştım artık. Kaldırılmasın boşanan herkes benim gibi sürünsün.
Karşı taraf bunun için mi evlenmiş... hic mi dusunmuyor senin magdur olabilecegini...
Karşı tarafın suçu yokki kanun böyle kimse boşanmak için evlenmez
Gelir kapısımı bu böyle saçmalıkmı olur ayrıldıktan sonra en fazla 6 ya da 7 ay ödersin
Ne kadar evli kaldıysa o kadar nafaka verilsin net.
Kadın gidip başkasından çocuk yapsın adam boşanmak istesin doğal olarak üzerine bir de nafaka ödesin ne güzel dünya aqq
ya nafaka hic olmamali bence avrat milleti degil mi hepsi bacım ya
bence nafaka olmamalı bu ülkede kadın ve erkek eşit herkes çalışıp kendi parasını kazansın
Süresiz olmamalı, çocuk varsa da çocuğa sadece bütçe ayrılmalı.
Kadın ve erkek eşittir diyen insanların nafakadan bahsetmesi serefsizliktir.
Tamamen kaldırılmalı hatta kadınlar ödemeli. Yuva yıkıp aıleleri batırmak için numaradan evlenip ilk müşteri de bırakıp giderler. Üstüne evin arabanı alır bide nafaka ödersin
Kadını çalışmaya iten sistem utansın. haksız yere boşayan adam utansın.
İlk insandan beri erkek çalışır kadın çocuk büyütür.
Kadını çalışmaya teşvik edenleride s*knden asmak lazım
Bence evlilik süresi kadar nafaka makuldür. Ancak baba her zaman çocuklarının ihtiyaclarini karsilayacak sekilde duzenleme yapilmali. Bu sekilde en mantiklisi olur diye dusunuyorum.
Bu hukuk gecerli bir süre belirlenmeli. Öyle hiç kimse ben boşarım nafakamı alırm yok öyle bir dünya o zaman ben evleneyim kadın boşansın eeee sonra ödesin.
Öncelikle hanımefendi hukuk bilginiz ne düzeyde bilmiyorum fakat çocuğun aldığı nafakaya iştirak nafakası denir. Ve çocuk hiçbir zaman madur olmaz. Bu nafaka çocuk 18 yaşına gelene kadar devam eder.
Sınırlandırılmalı, erkekler buna mahkum olmamalı.
Küçükablaya bakın siz 😏 parti kur oy verelim beaa 😂
çocuk için nafakaya eywallahta kadın ın nafaka istemesi büyük bir onursuzluk.
Ortada cocuk yoksa nafaka ödenmemeli diye düşünüyorum
Çocuk için 18 yaşına kadar ödenmeli. Başka kimseye 1 kuruş ödenmemeli.
Kadın evlendiginde evin masraflarini kocası karşılıyor kadın çocukla ilgileniyor o sebeple nafaka süresiz olmalı bosandiklarinda kadın yine çocukla ilgilenecek
Çocuk babaya verilirsede yine nafaka ödüyor
zaten boşanıncada onları besleyecekse. boşanma olayını kanundan kaldırsınlar
Erkeklerin parası gidiyeah, kadınlar nafaka ile keyif yapıyeah.
Kadınlar da nafaka veriyor yalnız.
5 yılla sınırlı kalmalı, kadın erkegini sırtından geçinmesini doğru bulmuyorum.
Süresiz değil 1 yıl evli kalınmışsa 1 yıl 20 yıl evli kalınmışsa 20 yıl nafaka ödenmeli (kadın boşanmakta haklıysa) ama sonuçta bir süresi olmalı.
Bence kalmalı çünkü çoğu erkek eşinin çalışmasını istemiyor bu memlekette ama iş nafakaya gelince mırın kırın bence sürekli olsun
Evli kalınan süreyle sınırlandırılmalı mesela 3 yıl evli kalınmış 3 yıl nafaka 1 aya 1 ay 20 yıla 20 yıl
Emeğe göre olmalı
Fena değil
Eğer ortada çocuk yoksa ödenmemeli, ancak haksız olan tarafın kişiye verdiği zararı karşılaması için ilişki sonrası yeni bir hayat kurması amacıyla belirli bir miktar ödeme yapılabilir.
Erkek hatalıysa beş yıl olabilir. Beş yıl da çok gerçi. Önerge niye kabul edilmediyse, kadın iş bulamazsa bakanlık tarafından ihtiyaçları karşılansın deniliyordu diye biliyorum
Evlilik süresi ve çocuk durumuna göre değişmeli
Boşanan eşlerden her ikiside mağdur edilmemeli
Evlen hemen boşan ömür boyu geçi kapısı haline gelmemeli
Çocuk varsa ödenir, masrafları karşılanır. Çocuk yoksa kadın kendi parasını kazanabilir.
Ikiside olmamalı kadının durumu göz önüne alınarak karar verilmelidir.
"Boşanırsak bana bakmakta mecbursun. Neden? Çünkü benim ammmım var."
Kadın erkek eşit diyen kadınlarımız haklılar nafaka kadına ödenmemeli boşanmalarda çocuk varsa ortada çocuğun aylık giderleri hesaplanmalı büyük bir kısmını velayeti kimdeyse o taraf küçük bir miktarda diğer taraf karşılamalı
Bence 5 yıla sınırlansınki çocuk yaparım boşanırım olayı bitsin👍
Nekadar evliyse okadar alsın ama çocuk varsa 18 yaşına girene kadar nafaka alınmalı.
Arkadaşlar bence nafaka geberene kadar verilmeli.
hatta maaşın fazlasını hanıma göndermeli
Kadın kendisi çalışıp ayaklarının üstünde durmalı sadece adam para veripte yan gelip yatmamalı. Hem kadın hemde adam çocuğa ortak para vermeli okuması için.
Bence hiç olmasin cocugu varsa ortqk masrafi karsilansin
Çocuk varsa mağdur edilmemeli ama öyle durumlar var ki resmen nafaka avcısı olmuş onlar için olmalı sınırlandırılması gerekir
Sadece süresiz çocuğa yönelik bı para olsun işte babası değilmi okuması çocuğuna desteği için falan nafaka miktarını bilmiyorum ama bana bu mantıklı
5 yıl olmalı somuru bildigin çocuk varsa belli bir yasa gelene kadar ödenmeli
Bence çiftlerin tercihine bırakılmalı istiyormusun diye sorulmalı bu.
Süresiz olmamalı. Kadınlar da kendi başının çaresine bakmayı öğrensin.
👍👍👍
Nafaka olmamali ya da cocuk resit oluncaya kadar mantikli miktarlarda odeme olmali