Sevgilimin ablası kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yaklaşık 3 yıldır bir beraberliğim var birbirimizi çok seviyoruz... Fakat problem erkek arkadaşım burnunu yaptırıdıktan sonra başladı.. Dün ameliyat oldu bazı sorunları vardı burunuyla ilgili zanedersem sinuzit gibi ve düzeltmekte istiyodu bende bişey demedim (keşke karşı çıksaydım) .. zaten kendisi karar vericek bir yaşta.. Bugün aradım sevgilimi ablası çıktı.. erkek arkadaşım çok kötüymüş.. bana çok kızdı işte ben neden karşı çıkmamışım, felanda filanda okadar çok şey söyledi bana yinede saygımı bozmadım.. Kendimi o yüzden çok kötü hissediyorum.. İnsan sevdiğinin hiç kötülüğünü istermi? kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı bilmiyorum içimde kalmasın diye sizlerle paylaşmak istedim :(
Sevgilimin ablası kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla