Ablamın bana davranışları rahatsız edici. Ne yapacağım böyle?

Aşağılık kompleksi olan biri kendisi bende sessiz sakin biriyim benim üzerimden kendini daha üstün görme çabalarına giriyor ben söyleyim böyleyim hep kendini beğendirme sevdirme peşinde ve bu beni o kadar etkiliyor ki bi insanın ablası böyle mi olur onun yüzünden cok ağlıyorum çok kötü oluyorum napcam böyle

Ablamın bana davranışları rahatsız edici. Ne yapacağım böyle?
Cevapla