Merhaba,
26 yaşındayım. Ablamla aram bu aralar kötü. Benim 1 senedir sevgilim vardı. Ben bu durumu sadece annem ile paylaşmıştım. Ablamla bu tür şeyleri paylaşmam genelde. Çünkü bu tarz şeylerle hiç alakası yoktur. Kendisi 30 yaşında, hiç sevgilisi vs. olmadı. Erkekleri pek sevmez. Kendi arkadaşları da kendi gibidir. Onlarında erkek arkadaşları vs. yok. Erkek arkadaşı olan kızlardan hazzetmiyor. Benim sevgilim olduğunu öğrendi. Yediğin haltları biliyorum haberin olsun, bir daha benimle konuşma dedi. Erkek arkadaşım benimle evlenmek istiyor. Annemle tanışmak istedi tanıştırdım. Ablam beni küçümsemeye çalıştı , sen daha yürümeyi konuşmayı bilmiyorsun vs. dedi. Beni hafif olmakla suçladı. Anne ile babayı üzmene izin vermem dedi. Bu kadar büyük bir tepki niye sizce? Evlenmek yuva kurmak istemek çok mu kötü bir şey? Bu kız neden bu kadar ön yargılı bu tür konulara?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer