Kız kardeşim çok asi, ne yapabilirim?

ben 18 yaşındayım, kardeşim 14. kardeşim daha doğduğu andan itibaren çok asi bir kızdı. ne desek ters cevap verir falan. büyüdükçe hiçbir şey yapmamaya, bomboş biri olmaya başladı. çok inatçı, mantıklı şeyleri bile reddediyor laf anlatamıyoruz. kafasını 1 sn bile kaldırmıyor telefondan/tabletten. sürekli kavga ederdik, ben ona bir şeyimi alma desem alırdı ben de o da birbirimizi döverdik. öyle kanatmalı falan değil ama kız kardeş kavgası işte. tatil zamanları evde kalınca özellikle. 1-2 senedir daha da içine kapandı, ailemin de suçu var ama o da suçlu çünkü sadece tablet telefonla ilgileniyor. diyorum gel bir yere gidelim yok, spora yazılalım yok, bir şeyler alalım yok. geçen sene saçını erkek gibi kestirmek istedi, izin verdik dedik kendisi çeksin cezasını. pişman oldu şimdi o saçlarla çirkinim diye ağlıyor. yazın bile upuzun hırka giyiyor sürekli aynı şeyleri giyiyor kıyafeti olmasına rağmen. günlük hayatta insanlar birbirine mal, canım der ya ben desem kavga içinde 10 sene sanki zorbalık yapmışım gibi söyleyip duruyor. bir şey desem kes sesini kendini bir şey sanma faln diyo dediğim de yatağını topla. bugün okul forması alıcam diye pahalı bir yere gitmek istedi, annem de ucuz yerden alsın dedi telefondan bana bağırmaya başladı ben hiçbir şey yapmadım. sanki öldürürmüşcesine bağırıyor dövmek de istemiyorum iyice kendini bir şey sanmaya başladı, zaten 2 haftaya gidicem kurtulucam bu manyaktan. bana diyor 14 senedir bana ablalık yapmadın canım sen çocukken ben de çocuktum, daha yeni yeni insan olduğumu hissediyorum ben de. çok üzüyor beni ve bazen evire çevire dövmek istiyorum. artık içimde en ufak bir sevgi kalmadı neredeyse. bizden gizli her şeyi.

Kız kardeşim çok asi, ne yapabilirim?
Cevapla