Fakirlerden tiksinen yalniz benmiyim?

Tamam çok az iyileride var ama çoğu sırf senin paran altında en iyi son model araba var diye küfür edip nefret eden ya da aşırı yalaka insanlardan oluşuyor. sonrada zengin insanlar neden herkes gibi metro otobüs kullanmıyor diye yakınıyorlar.
Fakirlerden tiksinen yalniz benmiyim?
Cevapla