Fakirler cocuk yapmasi sacma degil mi?

Simdi bir maasin var senin. evin kira elektirik su hibi faturan var. Hadi diyelim asgari ucretli calisiyon. sen ne diye 3 ,4 tane cocuk yapiyon. anlamiyorum.
Hem bu cocuklarin hayatinin icine ediyon. hemde kendi hayatinizin. siz cidden iyimisiniz , yazik degil mi yaa
Fakirler cocuk yapmasi sacma degil mi?
Cevapla