Ailesiyle yaşayan 30 yaş üstü adamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bizim kültürümüzde evlenene kadar aileyle kalmak var ama biraz garip görünüyor; kabul ediyorum.
Ailesiyle yaşayan 30 yaş üstü adamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Siz ailesiyle yaşayan yetişkin kişileri görünce ne düşünüyorsunuz?
Ailesiyle yaşayan 30 yaş üstü adamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla