+30 yaşında olduğu halde ailesiyle yaşayan erkeklerin durumu çok acı değil mi?

Gerçekten böylelerine çok acıyorum. Şahsen ben o durumda olsam toplum içine dahi çıkamam utancımdan. Kız olsam öyle bir erkekle evlenmeyi bırak sevgili dahi olmam
Güncellemeler
+1 yıl
Öyle erkekle arkadaş bile olmam. Birey olamamış demektir. Arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün yine gerçekleri konuşarak kötü adam olduk. Hayat ayna siz yansıması
+30 yaşında olduğu halde ailesiyle yaşayan erkeklerin durumu çok acı değil mi?
Cevapla