Neden İnsanlar Beni Dış Görünüşüme Göre Yargılıyorlar?

Kabus gibi bir hayat yaşıyorum arkadaşlar. İnanın yaşamayan bilemiyor ve bıktım demekten bile bıktım. Tarzımdan dolayı mı bilmiyorum uzun boyluyum uzun kıvırcık saçlı birisiyim. 184-59-60 civarı kilom var zayıfım da. Yolda kimseyle yüz göz olmak istemiyorum ama nedense bunu en çok kadınlar yapıyo yaşları hiç önemli değil suratıma öyle kötü bakıyorlar ki kusurlarımı yüzüme vurup beni yerin dibine sokuyorlar sürekli. Günde 7-8 belki daha çok kez bu durumu yaşıyorum. Kızılayda gidiyorum arkadaşlarımla çevremdekilerle göz göze geldiğim an sanki kendilerine küfür etmişim gibi bakıp ben gidince de arkamdan dalga geçerek kahkaha atmaya başlıyolar. Dış görünüşüm hakkında abuk subuk yorumlarda bulunuyorlar. Hakaret aşağılama her şey var.30 küsür yaşlarında bir adam bana küfür etti tek sucum karsıya geçerken onun yanından geçmemdi. Tipimle dalga geçmeyen kadın yok neredeyse çok zoruma gidiyor artık bunalıyorum nolur yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi insan gibi bir soru sordum bir allahın kulu yorum yapmayacak mı yani
Neden İnsanlar Beni Dış Görünüşüme Göre Yargılıyorlar?
Cevapla