Dış Görünüşümden Dolayı İnsanlar Hep Ön Yargılı Davranıyor Bana Ne Suçum Var Benim?

çoğu insanlar bana hep nefretle yaklastılar sebepsiz yere benden nefret ettiler kimse takmıyo ben konusurken yüzüme bakmıyolar konuşsam takmıyolar. Anneme hediye almak için kıyafet mağazasına gitmiştim oradaki kız da bana hep tersler seklde davrandı giderken arkamdan bişeyler dedi anasına herkes böyle benm sucum değil çrkn olmak
Dış Görünüşümden Dolayı İnsanlar Hep Ön Yargılı Davranıyor Bana Ne Suçum Var Benim?
Cevapla