Dış görünüşümle ilgili acımasızca eleştirilmemim nedeni nedir?

Boyum 158 yüzüm oldukça güzeldir. Altın orana çok yakın. Cildimde tek bir sivilce yok. Ama hep boyumun kısa oluşu yüzüme vuruldu. Kimseyi de aşalayan hor gören biride olmadım hiç halbuki. Nedendir sizce Kapalı biriyim ayrıca

Dış görünüşümle ilgili acımasızca eleştirilmemim nedeni nedir?
Cevapla