Dış görünüşüm hakkında kendime çok mu haksızlık yapıyorum?

Aslında genel olarak güzel bir kız olduğumu düşünürdüm ama lise zamanlarımın bir döneminde burnum hakkında yapılan yorumlar kendi bedenimi sorgulamama sebep oldu. ve bunu ne kadar kendime itiraf edemesem de özgüven problemi yaşadığımın farkındayım. bu benim ilerdeki sevgililerimle olan ilişkimi de etkiledi. Örneğin, bir erkekle konuşmaya başlamadan önce "acaba burnumu dikkatli incelediğinde benden soğur mu?" sorusunu sormaya başladım kendime bazen aynada kendime bakıyorum, yüzümü bozan tek şeyin burnum olduğunu görünce o kadar çok keyfim kaçıyor ki. Hatta eski sevgililerimden birisi burnuma keleş gibi bir yorum yapmıştı o kadar çok kırıldı ki kalbim o cocuğun yüzüne bir daha bakamadım, ayrıldık

Dış görünüşüm hakkında kendime çok mu haksızlık yapıyorum?
Cevapla