
Hepimiz farklı genlerle doğuyoruz, yaşam tarzımız bizim için alınan kararlar, bizim aldığımız kararlar bizi biz yapıyor. Benim yolculuğumda kendime değer versem de her zaman başka insanların huzuru ve rahatı ön planda olmuştur. Bu insanları mutlu etmek için o kadar çok ödün veririm ki sıradan, hizmete amade biri olarak değersizleşirim. Bunu da iliklerime kadar hissederim. Bu beni kızdırıyor artık. Ben sen olamam, 30 yıl sonraki doğan çocuk da olamam. Ben benim.. Benim tek bir hikayem var. Benim şu an hissettiklerim önemli. Ben yaşıyorken önemliyim. Babam için de öyledir annem için de.. Günü geldiğinde büyük fedakarlıklar yaparız ama her zaman biz olmazsak dünyanın devam edeceğini ve bizim bir kaç yıl içerisinde hiç olacağımızı da bilmeliyiz. Bence bunu hiçbirimiz unutmamalıyız. Biz bizi kurtarmazsak kimse farketmez varlığımızı. Yerimiz her zaman dolar. Yani bizler tüketilecek birer yiyecek gibiyiz. Kendinizi düşünün dostlarım.. Siz kendinizi düşünün.. Size bencil desinler gerekirse.. Alın elinden çok sevdiği şeyleri görün bencilliği.. Değerinizi yalnızca siz bilirsiniz. Bunu unutmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar